Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Gir på Elbil

Startet av My2cents, torsdag 10. desember 2015, klokken 17:18

« forrige - neste »

My2cents

Får min hvite e-Golf neste uke og tenkte å bestille noe beskyttelse. Ser det er noen som har bestilt terskellister hos R_Racing i England og er fornøyde med det, men finnes det gode alternativer til disse?

Jeg skulle gjerne også bestilt noe sidelist beskyttelse.....

Setter pris på alle innspill, gjerne med linker til produktene :D

TomR

Dette lurer jeg også på. Vi får vår e golf i uke 50 og skulle gjerne satt på noe før vi trilla ut av butikken
Fetsund. Venter på levering av e-Golf NightBlue

SteinarSun

TM3 LR AWD
x - e-Golf 2017
x - e-Golf 2014

My2cents

Her er en link til en tysk side, har bestilt dørterskel folie 150 så får vi se hvordan det blir

http://www.lackschutzshop.de/folienwahl.php?h_id=26&t_id=466

gamer73

hva i all verden er det dere gjør med dørlistene som får dere til å dekke disse med maskeringsteip? hehe..

Kryper dere inn og ut av bilen med spikerjakke på?;) Jeg rører ikke listene med føttene og det skal jo ikke barn gjøre heller..man trakker INN på gulvet...

Og det er jo egentlig det samme bak...det er jo ikke en varebil hvor man slenger verktøykassen på listen og og skyver den inn i baggasjerommet hehe....;)

DEKKE til seteryggen mot barn som sparker med skitne støvler..DET er viktig!!!....

Em

Jeg lurer på om den folien til terskellist på Biltema funker? Helt umulig å få små barn til å ikke tråkke på terskellisten når de skal inn i baksete. Og der er det ingen beskyttelse,bare stein under skoen mot ny fin lakk :'(

My2cents

Sitat fra: gamer73 på tirsdag 10. november 2015, klokken 15:05
hva i all verden er det dere gjør med dørlistene som får dere til å dekke disse med maskeringsteip? hehe..

Kryper dere inn og ut av bilen med spikerjakke på?;) Jeg rører ikke listene med føttene og det skal jo ikke barn gjøre heller..man trakker INN på gulvet...

Og det er jo egentlig det samme bak...det er jo ikke en varebil hvor man slenger verktøykassen på listen og og skyver den inn i baggasjerommet hehe....;)

DEKKE til seteryggen mot barn som sparker med skitne støvler..DET er viktig!!!....

Hehe - er selv medlem av DCN.no - men det er nå engang sånn at bilen skal brukes og ikke bare se bra ut, da er det greit å ha en klar folie som ikke er for iøyenfallende og gjør at vi slipper skraper/riper :-) :-)

torgrand

Sitat fra: Erik74 på tirsdag 10. november 2015, klokken 10:50
Her er en link til en tysk side, har bestilt dørterskel folie 150 så får vi se hvordan det blir

http://www.lackschutzshop.de/folienwahl.php?h_id=26&t_id=466

Har du fått på plass disse? ble det bra?

ionboy

Jeg vil på det sterkeste anbefale dere å ikke installere lister, men heller folie. Grunnen er at Golf 7 er eksepsjonell trang. Jeg monterte terskellister etter oppskrift og endte opp med oppskrapte dører.

Om dere må ha så få en slags garanti fra leverandør på at de ikke subber. Nå snakker jeg ikke om en slik lett liten alu-list, men en abs-plast list som går over hele terskelen :)

torgrand

Sitat fra: ionboy på torsdag 28. april 2016, klokken 08:46
Jeg vil på det sterkeste anbefale dere å ikke installere lister, men heller folie. Grunnen er at Golf 7 er eksepsjonell trang. Jeg monterte terskellister etter oppskrift og endte opp med oppskrapte dører.

Om dere må ha så få en slags garanti fra leverandør på at de ikke subber. Nå snakker jeg ikke om en slik lett liten alu-list, men en abs-plast list som går over hele terskelen :)
Er det disse du monterte?

http://www.r-racing.co.uk/vw-golf-mk7-5dr-hatch-112012-door-sill-protection-guards-dsp202-28679-p.asp

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA