Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: 6 nye hurtigladestasjoner underveis i Hordaland

Startet av sturle, mandag 07. desember 2015, klokken 22:27

« forrige - neste »

sturle

I fylgje ei pressemelding frå Bundestag skal Tyskland byggje 400 hurtigladarar med trippel-standard langs Autobahn.  I starten vert dei gratis å bruke.  Då skulle det vere slutt på all rekkjeviddeangst i Tyskland!

fredag

Sitat fra: sturle på tirsdag 03. november 2015, klokken 16:10
I fylgje ei pressemelding frå Bundestag skal Tyskland byggje 400 hurtigladarar med trippel-standard langs Autobahn.  I starten vert dei gratis å bruke.  Då skulle det vere slutt på all rekkjeviddeangst i Tyskland!

Jeg ser for meg kø av prisbevisste tyskere som ladere billigere på hurtigladeren på Autobahn enn hjemme...
Mitsubishi i-Miev (2011)
Tesla Model S 85 (2013)
Tesla Model 3 (2019)

sturle

Sitat fra: fredag på tirsdag 03. november 2015, klokken 17:13
Jeg ser for meg kø av prisbevisste tyskere som ladere billigere på hurtigladeren på Autobahn enn hjemme...
Det vert sikkert Haukås-tilstandar på ladarane som ligg nærast byane, men by-bilane har for låg rekkjevidde til at det er praktisk mogeleg å køyre langt på Autobahn og langt attende kvar gong dei skal lade.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA