Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: HomeLink

Startet av Naturvenn, lørdag 07. november 2015, klokken 19:31

« forrige - neste »

Naturvenn

Innom  lokale Vianor for kjøpe nye vinterdekk og felger til Leafen, som ville ligge på 11000. Ble etter noen timer helt uventet oppringt av forhandler som jeg kjøpte bilen av i høst,  de ville advare meg mot å kjøpe uorginale felger, for disse kunne ha problemer med å tåle vekten av batteriet. Ved skade ville Nissan kreve at det var originale felger..  Jeg ringte dermed lokale Nissan forhandler i nabobygda, de mente det ikke var noe problem med uoriginale felger.

kakraemer

Sitat fra: Naturvenn på onsdag 07. oktober 2015, klokken 12:41
Innom  lokale Vianor for kjøpe nye vinterdekk og felger til Leafen, som ville ligge på 11000. Ble etter noen timer helt uventet oppringt av forhandler som jeg kjøpte bilen av i høst,  de ville advare meg mot å kjøpe uorginale felger, for disse kunne ha problemer med å tåle vekten av batteriet. Ved skade ville Nissan kreve at det var originale felger..  Jeg ringte dermed lokale Nissan forhandler i nabobygda, de mente det ikke var noe problem med uoriginale felger.

Sier vel en del om din forhandler...  ;)
Hvit Japan Leaf siden april 2014.
1.reg. mai 2013.
Aldri mer Nissan!!

kakraemer

Nå vet jeg ikke jeg om du er ute etter en spesiell felg/dekk combo, men hvis ikke, så er jo Nokian R2 en av de med lavest rullemotstand. Sjekk pakkepriser hos f.eks. www.dekklaaven.no før du bestemmer deg.  :)
Hvit Japan Leaf siden april 2014.
1.reg. mai 2013.
Aldri mer Nissan!!

Bekkenes

Dummeste jeg har hørt fra en forhandler noen gang.
Jeg foreslår at du går inn til han og klasker han over nesen med en hanske.
TMS 75D 17 silver m/ Ultrahvite 25.11.2017
BMW i3 94Ah Fully Charged Edition 23.12.2016 > 16.11.2017 (30,000km)
Leaf Tekna Slate '13, Hentet 18.12.13 > 23.12.2016
58535km 23.12.2016
Avatarer/minibilder av Leaf til brukeren din (-:

Naturvenn

Takk for innspill, blir Vianor, Dekklåven lå på det samme. Ble ikke så imponert over Nissan forhandleren denne gangen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA