Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Planlegge langtur Stavanger-Tromsø med Leaf

Startet av salikhan@online.no, mandag 02. november 2015, klokken 12:31

« forrige - neste »

salikhan@online.no

Hei,
kan noen hjelpe meg ?
Jeg har en 2008 Think El bil, som jeg har kjørt nesten tom for batteri helt ned til 5%.
Nå som jeg lader nå, grønn lys til stikk kontakt lyser men batteri(grønn lys) lyser ikke, den blinker noen ganger for å varme batteri opp men den lyser ikke konstant,dvs den lader ikke d hele tatt.
Hva skal jeg gjøre :(
HJELP MEG
JEG VET AT BATTERI ER LADBAR OG LAGRER STRØM, OG LADER VIRKER FORDI DEN VARMER OPP BATTERIER???

Go-carter

Så lenge den blinker, så er alt i orden. Da varmer den opp batteriet. Oppvarming kan ta over ett døgn. Så vil den begynne å lade.
TMX60D
Leaf S 2015
Think 2011 2+2 Zebra "Sola" 106.000km pr. mars 2017
Think 2008 "CaThinka" kommende banebil

Mende

Kan det ses på batteriindikatoren at batteriet oplades mens det oplades?

Jeg har haft min til opladning i 2 dage nu, men der er intet udslag på indikatoren? Batteriet er varmet op og nu i ladesekvens. (Bilen havde stået stille i 2 år inden).

salikhan@online.no

Hei,

nå har bilen stått ca et døgn, idag tidlig jeg så at batteri grønn lys blinker, men nå hverken stikk kontakt lyser el batteri grønn lys blinker?????????? vet noen hva som ha skjedd

på lader det lyst bare orange lys, car link lampe på lader lyser ikke lenger????

hva har skjedd med bilen min.

Go-carter

Er det strøm på 12V-batteriet på bilen? Kan høres ut som det har dårlige levekår, om ikke ladekabelen får kontakt med bilen en gang.
TMX60D
Leaf S 2015
Think 2011 2+2 Zebra "Sola" 106.000km pr. mars 2017
Think 2008 "CaThinka" kommende banebil

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA