Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Software 7.0

Startet av perdaniel, tirsdag 20. oktober 2015, klokken 12:18

« forrige - neste »

TM

Kona syntes også i3 var stygg. Men etter en liten prøvetur var hun overbevist. Det er en bil det tar litt tid å like, i likhet med god musikk. Men låner du bilen en dag, så tipper jeg at du du neppe vil bytte med noen annen. Den er ikke utviklet for å være en praktisk familiebil, men for oss som sjelden kjører med mer enn to i bilen, så er den genial.

Lasse Nessøe

Vi prøvde Leaf, Nissan "kassebil", KIA Soul og e-Golf. De andre ble enten for små, eller for dyre. Vi likte Leafen godt. Krengingen trådstarter nevner skjønner jeg ikke helt. Med mindre den gamle toyotaen har 17" felger og senkefjerer og er stiv som en sportsbil.

Leaf: Godt utstyrt og mye fine perks med på kjøpet. Ble tilbudt gavekort på 10.000kr hurtiglading fra Fortum blandt annet, inkl i prisen.
Nissan Kassebil: Begredelig bil
Kia Soul: Fin bil med ventilerte seter. Helt rått. Discolys i høytalere mm gjorde at den ble litt for "sær" for oss. Vi hadde egentlig bestemt oss for å kjøpe en, men ville prøve e-Golfen først.
e-Golf: Dette er en Golf. Godt utstyr. Beste stereoen etter vårt skjønn, og det peneste utseende utvendig og innvendig. Vi endte opp med en pent brukt e-Golf med skinnseter

Skinnsetene er "trangere" med god sidestøtte. Vi likte ikke stoffsetene så skinn var ett krav for oss. Så om trådstarter har kun sittet i stoffsetene bør du gi skinnsetene en liten test. Bilen er også langt mer sportslig enn de andre og jeg føler den er sprekere. Om den er det vet jeg ikke.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA