Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Vurdere elbil

Startet av KrW, onsdag 30. september 2015, klokken 18:13

« forrige - neste »

Øyvind.h

Sitat fra: vlad.trotsenko på tirsdag 01. september 2015, klokken 10:36
This is configuration inside of my future baby :)
I have picture with high resolution, just ask me :)
Will get more picture of rear view and some comfiguration details later... Still investigating... Also plan to get some price information for Norway if it is possible.
Please do as many screenshots as possible :) This is very interesting!
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

satheesh.net

Sitat fra: Øyvind.h på tirsdag 01. september 2015, klokken 10:47
Sitat fra: vlad.trotsenko på tirsdag 01. september 2015, klokken 10:36
This is configuration inside of my future baby :)
I have picture with high resolution, just ask me :)
Will get more picture of rear view and some comfiguration details later... Still investigating... Also plan to get some price information for Norway if it is possible.
Please do as many screenshots as possible :) This is very interesting!

I second that! PICS PLEASE! ;D

Øyvind.h

Man ser tydelig at glasset går langt opp på taket, men med toning fra der karosseriet normalt ville startet.
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

satheesh.net

Sitat fra: Øyvind.h på tirsdag 01. september 2015, klokken 10:56
Man ser tydelig at glasset går langt opp på taket, men med toning fra der karosseriet normalt ville startet.

I know! Dette blir jo helt konge! (In lack of a better word...) ;D

sigurdi

What Signature number do you have
I have 288 and no Design studio, only new picutre and:

Reservert
You will be contacted in order of your reservation to design your Model X Signature.
Horten
Model S 70D (reservert 26.11.15. utlevert 16.12.15)
Model X. #645 (reservert - 11 September 2013)
Model X.Sig #288 (reservert - 5 April 2014) - Kanselert

Diravi

Sjekk seterad 2 - seteomrammingen er hel - mao er det ingen hengsling mellom sittepute og rygglene - de ser ut til å være ett stykke!

(Evt. er det noe galt med linsene mine i dag)

Jeg lurer da på hvordan de skal foldes ned slik at man får et flatt gulv. Det mest sannsynlige er at de IKKE foldes, men sklir ned inn under forsetene, slik at rygg på rad 2 legger seg inntil rygg på rad 1. Basen på rad 2 ser ut som om det kan være mulig.

Kan dette være det "magiske" med de nye setene? Det vil jo gi imponerende utstigning for rad 3.

Men beinplassen fremstår moderat både i rad 2 og 3.
2016 Model S70 D - (pre-Facelift) Bestilt Model Y Long Range.

Duver i tillegg rundt i en 1972 Citroën DS og en 1976 CX Prestige, blant annet.

vlad.trotsenko

Sorry, had lunch :) It does not make any sense which Signature number I have (definitely not the first one even not number 2), not sure if I am allowed to post more pictures, just do not want to lose my Signature reservation :) Otherwise who will compensate me that :) Elon, may I publish more pictures?

I try to get rear view picture in more details  and figure out what every option means, will check price also if it is available or not.
I feel like my working day is ruined today.
S85D registered on February 2016, black, almost everything

ELTesla

Er det flere som har mistet " View Profile" knappen ved siden av teksten?

Espen Hugaas Andersen

Sitat fra: Diravi på tirsdag 01. september 2015, klokken 11:02
Sjekk seterad 2 - seteomrammingen er hel - mao er det ingen hengsling mellom sittepute og rygglene - de ser ut til å være ett stykke!

Jeg lurer da på hvordan de skal foldes ned slik at man får et flatt gulv. Det mest sannsynlige er at de IKKE foldes, men sklir ned inn under forsetene, slik at rygg på rad 2 legger seg inntil rygg på rad 1. Basen på rad 2 ser ut som om det kan være mulig.
Det er også mulig at det er kun det ytterste skummet som er bøyelig, slik at putene i midten folder i en av skjøtene, mens skummet i ytterkant bøyes.
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

MeTesla

vlad.trotsenko

Signature skal ha 4 farger. Trenger jeg fortsatt?
Har tid nå å endre språk til Norsk.
S85D registered on February 2016, black, almost everything

ELTesla

Så deilig å endelig se at det skjer noe!

MC rød, MC hvit, sort og sort metallic?

Diravi

Sitat fra: Espen Hugaas Andersen på tirsdag 01. september 2015, klokken 11:10
Sitat fra: Diravi på tirsdag 01. september 2015, klokken 11:02

Det er også mulig at det er kun det ytterste skummet som er bøyelig, slik at putene i midten folder i en av skjøtene, mens skummet i ytterkant bøyes.

Seteomrammingen ser ut til å bestå av to deler - den sorte plasten som ligger på ytterkant av ryggen og ned under setet - og den myke delen, som faktisk er en integrert del av selve puten fra ca skulderhøyde og nedover. Jeg skjønner poenget ditt, men har vanskelig for å se hvordan dette kan foldes uten at det blir sterk slitasje på skinn over tid. Den sorte plasten ser også hel ut fra topp rygg til front sittepute.

Se også på elbetjeningen for seterad 2 - symbolisert med et helt sete. Jeg tror basen funger som "guide" slik at hele setet sklir fram og ned.

EDIT: Når setebeltene er integrert i setet så har de sannsynligvis ikke noe annet valg enn "stive" seter for å få en sikker nok løsning i kollisjoner.

Ellers så kan det se ut som om Tesla har gitt opp kampen om minimalisme i kupeen og har introdusert dørlommer på rad 1.   ;D
2016 Model S70 D - (pre-Facelift) Bestilt Model Y Long Range.

Duver i tillegg rundt i en 1972 Citroën DS og en 1976 CX Prestige, blant annet.

satheesh.net

Sitat fra: vlad.trotsenko på tirsdag 01. september 2015, klokken 11:13
Signature skal ha 4 farger. Trenger jeg fortsatt?
Har tid nå å endre språk til Norsk.

På MyTesla vises jo Signature-rød fargen som vi kjenner igjen fra TMS. Denne fargen er ikke representert i de fire fargene du viser bildet av. Eller mente du kanskje at disse er alle standardfargene?

KrW

Sitat fra: Øyvind.h på tirsdag 01. september 2015, klokken 10:56

Ser også at man kan trekke fram solskjerm. Den ligger langs siden   :D
Model X 100D 2018 AP2,5-3
Model X 90D 2017 AP2 solgt
Model X 90D 2016 solgt
Automower 330X robotklipper
Leaf solgt
Model S85 (kun i to uker)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA