Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: DIY elbil

Startet av pappaen til El-Bjørg, fredag 04. mai 2007, klokken 23:43

« forrige - neste »

pappaen til El-Bjørg

Var en tur innom og oppdaget til min forskrekkelse at nok en hensynsløs eks-elbileier
hadde levert bilen sin på dynga. Denne gangen var det ikke "reklame" på bilen så jeg fikk ikke vite hvem "synderen" er, men den var opprinnelig levert av Miljøbil Grenland.
Den er rød og fikk en ny gjest på taket.
Høggerne plasserte nemlig en Eskort på taket. Bilen har IKKE panser/ front og førerstoler.
Motor er på plass, men radiator er presset ut av stilling.  Hele dashbordet er KOMPLETT!
Sikkert mange deler igjen. Og bilen vil bli plassert til plukking noen dager fremover.

Skynd dere og redd stumpene!
Stokstad AS Smalvollvn. 20 tel:  23249393

FIRMAER SOM EIER EL-BILER BURDE ALDRI KASTE BILENE SINE FØR DE HAR SJEKKET ETTERSPØRSELEN!

Jeg har for tiden en c zero, men selger og kjøper ny om kort tid...

elektrolux

Takk for tipset.

Hermed er ladeboksen reddet. :) Trenger den i tilfelle AX'en eller P106'en sin tar kvelden.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA