Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Få tak i OBDLink MX til Canion avlesing

Startet av Belectric, fredag 19. juni 2015, klokken 20:53

« forrige - neste »

Belectric

Hei,
Har nyss fått vår B-electric, og er rimelig fornøyd til tross for at bilen har sine "shortcomings".
En ting som irriterer er at jeg ikke finner ladestasjoner/ladepunkter innebygd i navigasjonssystemet. Nå regner jeg med at det lar seg løse siden slik database allerede eksisterer;

http://www.ladestasjoner.no/nedlasting/gpsfiler

Men, er det noen som har forsøkt å legge disse inn på SD minnekortet og fått det til å virke slik det bør/skal (med icon og søkemulighet gjennom POI)?

Blir veldig takknemlig for en bruksanvisning....
Belectric

Softblue

Jeg spurte om omtrent det samme i tråden "Utstyr til bestilling - Opsjoner"
Sitat fra: Softblue på fredag 24. april 2015, klokken 14:04
Leser på et tysk elbilforum at navigasjon viser bensinstasjoner, men ikke ladeplasser.
Er det noen som har prøvd navigasjonen i norge, som kan bekrefte eller avkrefte dette?
Da er det i alle fall bekreftet at navigasjonen ikke viser ladeplasser.
2015 Mercedes Benz B Electric Drive, Urban.
70.000 elektriske kilometer.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA