Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Mulig å ettermontere DAB radio?

Startet av klawrenc, tirsdag 09. juni 2015, klokken 14:09

« forrige - neste »

klawrenc

Skal en tur til Stavanger om ikke så lenge, og lurer på om elbiler parkerer gratis under det nye konserthuset? Finnes det spesielle plasser til elbiler der? Takk!
blå Nissan Acenta som eneste bil
sykkel

aronesen

Renault Zoe Intens 43kW, Grå Neptune

klawrenc

Takk for hurtig svar!
Til andre som kommer til Stavanger: fant følgende som kan være bruktbart: http://www.stavanger-parkering.no/Parkering/El-bil/
blå Nissan Acenta som eneste bil
sykkel

Finnøy (Arne Johan Larsen)

Det som er synd er at de fleste med elbiler som setter bilen fra seg på disse ladeplassene i konserthuset ikke lader - synd for de som har behov for det!

emil

Skal plutselig oppholde meg noen timer i Stavanger imorgen. Hvordan er det med sakteladeplasser i byen hvis man kommer en stund etter at normal arbeidsdag starter? Er ikke avhengig av saktelading, men det hadde vært greit å få toppet opp batteriet når bilen uansett skal stå parkert noen timer.

emil

Sitat fra: emil på torsdag 04. juni 2015, klokken 19:09
Skal plutselig oppholde meg noen timer i Stavanger imorgen. Hvordan er det med sakteladeplasser i byen hvis man kommer en stund etter at normal arbeidsdag starter? Er ikke avhengig av saktelading, men det hadde vært greit å få toppet opp batteriet når bilen uansett skal stå parkert noen timer.

Får svare meg selv: Ingen problemer med å finne ladestolper som ikke var i bruk, eneste problemet var at parkeringsplassene foran var opptatt av ikke-ladende biler. Men jeg fant meg en plass med både parkering og ladestolpe og bilen fullførte ladingen omtrent i det jeg satte meg inn for å kjøre avgårde igjen :-)

aronesen

Flott at det ordnet seg med plass for lading.
Jeg er sjelden i Stavanger i ukedagene så jeg turde ikke komme med noen forslag.  ;)
Tenkte kanskje at det var noen her inne som pleier å parkere der på dagtid.
Hvor ladet du på turen?
Renault Zoe Intens 43kW, Grå Neptune

emil

Korte ladestopp på alle GrønnKontrakt laderene på E39 fra Kr.sand pluss Kiwi Ålgård. Kunne hoppet over havparten av de, men ville sjekke og teste på første ordentlige tur vestover.

Saktelading fikk jeg ved "Røde sjøhus" og plasseringen passet ganske greit med dagens aktivitet.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA