Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Firmware 6.2

Startet av satheesh.net, søndag 24. mai 2015, klokken 12:08

« forrige - neste »

satheesh.net

Nå begynner det for alvor og nærme seg lansering av TMX. Jeg er føler jeg er skikkelig spent i hele kroppen. Søker etter info om X både her og der, alt fra TMC forumet til random søk på nett. Se på bilder og videoer som er "lekket" og generelt alt jeg finner av info. :-\

Jeg skulle bare ønske Tesla kunne gitt oss noe håndfast snart - dette går på helsa løs! ;D

Hvordan takler dere andre spenningen? ::)

petersv

Sitat fra: satheesh.net på fredag 24. april 2015, klokken 08:49
Nå begynner det for alvor og nærme seg lansering av TMX. Jeg er føler jeg er skikkelig spent i hele kroppen. Søker etter info om X både her og der, alt fra TMC forumet til random søk på nett. Se på bilder og videoer som er "lekket" og generelt alt jeg finner av info. :-\

Jeg skulle bare ønske Tesla kunne gitt oss noe håndfast snart - dette går på helsa løs! ;D

Hvordan takler dere andre spenningen? ::)

Ikke noe fysisk ubehag her, men skulle gjerne hatt noe info før overlevering av 85D-en. Det vil avgjøre ev. salg, hvor lenge jeg skal beholde den osv. Så håper på info innen juni.

sigurdi

Tar det som det kommer, har generelt sett brukt alt for mye tid på TMC og elbilforum siste årene men ikke noe mer nå en før.

Bruker nok litt mindre og mer tid til å lage leddlys når jeg er hjemme. :-)
Jobb er det litt tid i lunch pausen og etter endt arbeidstid. Tror ikke jeg har hatt på TV siste 2 årene på jobb.

Men som dere myser på all info som måtte dryppe og gleder meg som en unge til den blir lansert.

Det jeg merker mer og mer er at jeg reserverte både signature og standard slik at jeg kunne velge når bilene ble lansert om hva jeg skulle beholde. Nå er det 99.9% sikkert Signaturen og pris betyr mindre og mindre, den får koste det den koster. Har og hatt mye lengre tid å spare på, så bufferen blir større og større siden jeg har stakket ja til til all overtid siste årene. :-)

Men jeg begynner å bli mer og mer sikker at oppgraderingen til X blir mye mer nå, tror Tesla har brukt den ekstra tiden godt og lanserer en bil som faktisk er mye nyere og mer moderne en Model S. :-)

Men finner det nok ut, mest bekymret for at jeg er på jobb når X Eventen er, nå har fruen sakt ja til å bli med til California også og prøver å få det som en liten ferie med tur rundt i Califorina og Freemont he he he
Horten
Model S 70D (reservert 26.11.15. utlevert 16.12.15)
Model X. #645 (reservert - 11 September 2013)
Model X.Sig #288 (reservert - 5 April 2014) - Kanselert

satheesh.net

Ok - nå er juli her!!! På tide med lansering!!! ::) ;D

Real EoN

Helt enig, en lansering nå med mye positivt ville sannsyneligvis trigga en ny short skvis på TSLA aksjene.  8)
Møre og Romsdal (Molde),
BMW i3 leveringsuke 37, 2014 (Levert uke 45) (solgt)
Tesla Model X reservasjon #P1714 90D Black/Black VINxx009605 Hentet Ålesund 1 September 2016 kl 16:00
Tesla Model S Performance Plus Black/Black, 21" grey, Carbon dekor, Alt minus bakovervendte barneseter #P1710 VINxx15275 Hentet Trondheim 10 September 2013 kl 10:00 (solgt)

sigurdi

Juli for Elon or nok tidligst i slutten av måneden eller i August. :-)
Har en 10 dager igjen på jobb så han får ikke twitre før tidligst i neste uke.
(Er det ikke ca 7 dager før en event, han pleier å slippe litt info. :-)
Horten
Model S 70D (reservert 26.11.15. utlevert 16.12.15)
Model X. #645 (reservert - 11 September 2013)
Model X.Sig #288 (reservert - 5 April 2014) - Kanselert

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA