Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Leiebil (diesel) etter påkjørsel bakfra. Hvem dekker drivstoff og bom?

Startet av poskare, onsdag 06. mai 2015, klokken 15:19

« forrige - neste »

Mobileum

#390
Sitat fra: Mattias Carnerheim på onsdag 25. oktober 2017, klokken 11:30
http://www.volkswagen.co.uk/technology/proximity-sensing/traffic-jam-assist
Denna menar jag. ACC sköter gör nästan samma sak men traffic jam sköter ratten med.

Ja, dette er "Køassistent" på norsk  :) Mener bestemt at dette ikke kan løses med VCDS tweak.

carnerheim

Sitat fra: Mobileum på onsdag 25. oktober 2017, klokken 11:33
Sitat fra: Mattias Carnerheim på onsdag 25. oktober 2017, klokken 11:30
http://www.volkswagen.co.uk/technology/proximity-sensing/traffic-jam-assist
Denna menar jag. ACC sköter gör nästan samma sak men traffic jam sköter ratten med.

Ja, dette er "Køassistent" på norsk  :) Mener bestemt at dette ikke kan løses med VCDS tweak.
Tack för ditt svar. Har sett på visa sidor att det tydligen går att lösa. Får leta vidare.

Skickat från min MIX 2 via Tapatalk


Roy e-Nordmann

Noen som vet hvilken versjon av VCDS man trenger å bruke på facelift golfen?
Eventuelt noen som har vært borti OBDeleven mot nye facelift?

Prøvde OBDeleven selv i går, men fikk ikke kontakt med de blokkene jeg trengte i bilen, en 2017 fl.
2017 e-Golf FL Atlantic Blue

Mobileum

Sitat fra: carnerheim på torsdag 26. oktober 2017, klokken 09:54
Sitat fra: Mobileum på onsdag 25. oktober 2017, klokken 11:33
Sitat fra: Mattias Carnerheim på onsdag 25. oktober 2017, klokken 11:30
http://www.volkswagen.co.uk/technology/proximity-sensing/traffic-jam-assist
Denna menar jag. ACC sköter gör nästan samma sak men traffic jam sköter ratten med.

Ja, dette er "Køassistent" på norsk  :) Mener bestemt at dette ikke kan løses med VCDS tweak.
Tack för ditt svar. Har sett på visa sidor att det tydligen går att lösa. Får leta vidare.

Skickat från min MIX 2 via Tapatalk

Si ifra hvis du finner noe  ;)

geear

Sitat fra: Roy e-Nordmann på torsdag 26. oktober 2017, klokken 12:34
Noen som vet hvilken versjon av VCDS man trenger å bruke på facelift golfen?
Eventuelt noen som har vært borti OBDeleven mot nye facelift?

Prøvde OBDeleven selv i går, men fikk ikke kontakt med de blokkene jeg trengte i bilen, en 2017 fl.
Hør med de på forumet deres, tipper du får kjapt svar der. Er jo mye faceliftbiler på veien overalt allerede, så det er nok eventuelt på gang. Men ville trodd det meste var forholdsvis likt som pre-face.
Kjøreglad skeptiker, praktiker, techfreak og BMW fanboy.

geear

Fortsatt ingen som har noe på å sette lenger timeout før driven slår seg av og bilen mister "READY" i instrumentpanelet?

Irriterer meg grønn at det bare går noen sekunder i park før den slår seg av, og så må man trå på bremsa og slå på tenningen igjen.
Kjøreglad skeptiker, praktiker, techfreak og BMW fanboy.

stefse

Sitat fra: gr på torsdag 26. oktober 2017, klokken 21:58
Fortsatt ingen som har noe på å sette lenger timeout før driven slår seg av og bilen mister "READY" i instrumentpanelet?

Irriterer meg grønn at det bare går noen sekunder i park før den slår seg av, og så må man trå på bremsa og slå på tenningen igjen.
Det er slike ting VAG bør lege ut i GUI'en slik at folk kan gå inn på advanced menyer å endre selv. Burde ikke være nødvendig å "tweake" bilen med sinnrike PC systemer med kabler og adaptere for å endre rimelig enkle og ukritiske parametere.
Tesla Model3
VW eGolf - solgt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA