Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: S85D med 428HK og 4.6 sek 0-100 ?

Startet av Amoss, mandag 13. april 2015, klokken 11:19

« forrige - neste »

cra

Ny påske, nytt påskeegg!

Med passord 1701 byttes Teslaen (evt. undevannsbilen, om du kjører rundt med den) ut med USS Enterprise, a.k.a. NCC-1701  :D
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Trustno1

Sitat fra: cra på onsdag 01. april 2015, klokken 14:36
Ny påske, nytt påskeegg!

Med passord 1701 byttes Teslaen (evt. undevannsbilen, om du kjører rundt med den) ut med USS Enterprise, a.k.a. NCC-1701  :D

Nok en aprilspøk formoder jeg?

satheesh.net

Sitat fra: Trustno1 på onsdag 01. april 2015, klokken 17:59
Sitat fra: cra på onsdag 01. april 2015, klokken 14:36
Ny påske, nytt påskeegg!

Dagens motto: Pic or it didn't happen. ;)

cra

Sitat fra: Trustno1 på onsdag 01. april 2015, klokken 17:59

Ja, det er da lov å prøve seg? :)

Sitat fra: satheesh.net på onsdag 01. april 2015, klokken 18:35
Dagens motto: Pic or it didn't happen. ;)

Det mottoet gjelder hver dag!  ;D
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Longice

Er det i det hele tatt noen som har klart å knekke årets easter egg? Skulle jo ikke være så vanskelig denne gangen.

laumb

Tipper det er Monty Python og the knights who say ni - som er delansvarlig for årets easter egg...

SunSeeker

overlay

Kan de ikke implementere ett easter egg som heter "ESP" :D

vnm

Sitat fra: overlay på torsdag 14. april 2016, klokken 17:29
Kan de ikke implementere ett easter egg som heter "ESP" :D
Det finnes faktisk en modus hvor man kan deaktivere ESP og/eller TC. Dessverre er det ikke tilgjengelig som påskeegg...
2017 P100D med alt utenom FSD, Midnight Silver, 21" grå, sort/sort/karbonfiber.

For salg: 2016 P90DL med alt, Titatium, 21" grå, sort tak, sort NG og karbonfiber.
Solgt: S90D (okt 2015)

bernta

Dette ligger allerede ute i en annen tråd, men nevner det for å få det registrert her. Påske-egg:

Når autopilot kan aktiveres, dra spaken 4 x mot deg, og rainbow-road fra Mario-kart skal komme opp som veibane i displayet...

Har ikke prøvd enda.
Tesla model s 85D bestilt 22. juli
Bekreftet: 23. juli
Tildelt VIN (98XXX): 26. juli
I produksjonskø: 31. juli
I produksjon: 13. aug.
I transit fra fabrikken: 25. aug
Utlevert: 21. okt

HKS

Synes det "rainbow-road" tullet er å dra det for langt.

Tesla burde heller prioritere å fikse programvaren sin, for eksempel navigasjonen før de koder inn mer tull.
Tesla Model S 90D

Skjøteledning

Kan noen gi meg beskjed når de har funnet varmeapparat easter egg som ble skjult i 7.0

vnm

Sitat fra: HKS på lørdag 16. april 2016, klokken 00:14

Tesla burde heller prioritere å fikse programvaren sin, for eksempel navigasjonen før de koder inn mer tull.
En dyktig programmerer bruker ikke lang tid på noe sånt. Dessuten fikk han nok lønnen sin deg dagen fra markedsavdelingen. Billig markedsføring!
2017 P100D med alt utenom FSD, Midnight Silver, 21" grå, sort/sort/karbonfiber.

For salg: 2016 P90DL med alt, Titatium, 21" grå, sort tak, sort NG og karbonfiber.
Solgt: S90D (okt 2015)

Muffinman

Sitat fra: vnm på lørdag 16. april 2016, klokken 08:20

En dyktig programmerer bruker ikke lang tid på noe sånt. Dessuten fikk han nok lønnen sin deg dagen fra markedsavdelingen. Billig markedsføring!
Jeg er faktisk enig med HKS, men det er lett å se markedsføringsverdien i slike små stunt. Så det er ikke rart de gjør det. For min del som lo godt av "This is Spinal Tap" og kubjeller for mange år siden er det god humor, men det hører strengt tatt ikke hjemme som en del av funksjonaliteten i en bil.

Quintilian

Sitat fra: Muffinman på lørdag 16. april 2016, klokken 09:35
Sitat fra: vnm på lørdag 16. april 2016, klokken 08:20

Jeg er faktisk enig med HKS, men det er lett å se markedsføringsverdien i slike små stunt. Så det er ikke rart de gjør det. For min del som lo godt av "This is Spinal Tap" og kubjeller for mange år siden er det god humor, men det hører strengt tatt ikke hjemme som en del av funksjonaliteten i en bil.

Strengt tatt hører ikke Solitaire hjemme i en windowsinstallasjon heller, men det er jo gøy det også - for de som liker sånt :-)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA