Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hvilken bil skal jeg velge?

Startet av krister461, tirsdag 31. mars 2015, klokken 23:11

« forrige - neste »

krister461

Så godt som ubrukte Tesla Cyclone felger med tilhørende sommerdekk og TPMS selges.

Felgene følger med en Tesla jeg skal hente i Drammen - trolig 23.3. De kan da leveres i Drammen den dagen evt. i Bergen etter dette.

Skal disse kjøpes med en ny Tesla så koster det 17 900 i mellomlegg å oppgradere fra standardfelger. Skal du kjøpe disse direkte fra Tesla koster det over 34 000,-.

Selges til den som har høyeste bud når bilen hentes. Nåværende bud er kr 21 000 - dvs du må by 21 500 eller høyere om du ønsker disse. Siste frist for å komme med bud er i dag torsdag 19.3.

(Jeg vil forsøke å holde annonsen oppdatert med siste bud, men det kan være noe forsinkelse).

krister461

I dag er siste frist for bud for de som må være interesserte. :)

Mr.G

Oisann, er de solgt? Litt for sjelden her inne gitt...

krister461

krister461

Cyclone finnes bare i 19''. Det er Turbine som kommer i 21''.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA