Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Detektivarbeid: Finne fremtidige Superchargers?

Startet av Fonnis, onsdag 25. mars 2015, klokken 08:58

« forrige - neste »

Fonnis

Hei!

PHEV bestilt og kommer i mai/ juni  :) :) :)

Nå skal jeg i gang med å finne løsninger for hundene. Mitsubishis originale bagasjegitter og hundegitter er ikke aktuelt for meg, da jeg trenger et bur som kan deles på midten. Skilleveggen må kunne tas ut og inn fordi det som regel er en, men av og til to hårballer i bilen.. Sannsynligvis går det mot WT metall på mål, men om noen her har andre gode løsninger så del gjerne. Buret må ha dør, det holder ikke med bagasjedøra. Døra må kunne stå åpen så hunden får bra med luft når vi er på trening og den har pausene sine.

Hele bagasjerommet blir til hund. Andre hundefolk her? Gode løsninger? :) Gjerne bilder.

Gliderman

Endelig eksosfri!
Opel Ampera-e 2017
Hyundai ioniq Electric 2017
Har hatt Think Classic

Abenjaminsen

Hei

Vi har ei berner sennen tispe.. Vi skal bestille fra Travall.co.uk når de får inn gitter, midtvegg og matte..

Dette ligger på rundt 200 pund.. plus frakt og diverse...

Dyrt å ha hund :)

Fonnis

Det er himla dyrt å ha hund!! Jeg har etter mye fram og tilbake landet på å bestille WT Metall. De spesialtilpasser burene til bilen og koster en formue men for meg som driver med hund aktivt hver eneste dag tror jeg at det blir bra.. :) Et par overtidsvakter så er det betalt og  :o

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA