Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Dårlig telefon/Bluetooth-kvalitet! Hva hjelper?

Startet av Hybrid-mannen, søndag 22. mars 2015, klokken 20:28

« forrige - neste »

Hybrid-mannen

Her er det noen som vet om gode bagasjegitter/sikkerhetsgitter til Outlander PHEV? Passer feks denne på PHEV? http://www.skruvat.se/digitalgoods/Artf40514_Outlander_skyddsgaller_sv.pdf

drphev

Det gjer den sikkert. Eg kjøpte "original" frå Motor Forum i Bergen. Litt ulik festeanordning. Veldig stabilt. Ca 2600 ink mva
Hjelmeland i Rogaland
Kansellert Model X Sig. res. #157 27.02.2015
Mitsubishi Outlander PHEV

Hybrid-mannen

Kanskje mye å spørre om, men har du bilde av det orginale gitteret?

drphev

Tenkte på det. Skal sjå om eg kan få til det i løpet av morgondagen, det låg så mykje bagasje der i dag. :)
Hjelmeland i Rogaland
Kansellert Model X Sig. res. #157 27.02.2015
Mitsubishi Outlander PHEV

drphev

Her ser de løysinga. Vil forøvrig anbefale gummimatte til bagasjerommet. Google litt så finn ein slike for 700-800 kroner. Kunne ha spart meg for tur til bilpleie med full interiørrens for å (forhåpentligvis) kvitte oss med rekelukt...
Hjelmeland i Rogaland
Kansellert Model X Sig. res. #157 27.02.2015
Mitsubishi Outlander PHEV

erik e

Originalen er veldig lett og montere ut/inn.
Svart Mitsubishi i-Miev  2011. Blå I-MiEV 2019
2014 dci Solgt





Hvit MB 200 cdi 2009 sed.  Blå MB 250  2015
Blå Fiat Coupe 2.0 20v turbo 1997 u-reg.Solgt
Svart Renault Fuego 1981 veteran. Gitt bort
Alfa Romeo 156 2001
Greit med "Flåte" forsikring. (kone,sønn og datter)

Hybrid-mannen


Abenjaminsen

Jeg skal bestille fra denne siden når de får inn plus Pack.

https://www.travall.co.uk/mitsubishi/outlander-2012-

Da får man matte, midtdeler og gitter :) Enkel install

Hybrid-mannen

Til info: Fikk ikke gitteret fra Skruvat til å passe. Setene på hybriden kom for langt bak, grinden kom i konflikt med nakkestøttene. Kanskje setene er plassert litt lenger bak siden den ikke finnes som syvseter?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA