Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Knakk deksel til takgrind-fester.. Dyrt?

Startet av Snefall, torsdag 05. mars 2015, klokken 23:24

« forrige - neste »

afitch80

Arabian Breeze ankom Drammen i morges med blant annet min X ombord.  ;D Noen andre som og venter bil i nærmeste fremtid?
Før amerikansk, nå tysk.

hawkman

Sitat fra: afitch80 på mandag 10. juli 2017, klokken 10:03
Arabian Breeze ankom Drammen i morges med blant annet min X ombord.  ;D Noen andre som og venter bil i nærmeste fremtid?

Min X er også ombord!  :)
Bekreftet 11/5.
S85 - April 2014
70D - Desember 2015
BMW i3 94Ah - Januar 2017
X75D - Bestilt 11/5-2017

Aitzaz waheed chaudhry

Jeg har bestilt min TMX 90 14-05, har fått Beregnet leveringstid: July 25, 2017 - August 8, 2017. Hvordan finner man ut om den er ankommet Drammen?

hawkman

Sitat fra: Aitzaz waheed chaudhry på mandag 10. juli 2017, klokken 13:48
Jeg har bestilt min TMX 90 14-05, har fått Beregnet leveringstid: July 25, 2017 - August 8, 2017. Hvordan finner man ut om den er ankommet Drammen?

Du kan søke med VIN nummeret ditt på denne siden:
http://www.uecc.com/customer-centre/cargo-tracking/high-and-heavy/
S85 - April 2014
70D - Desember 2015
BMW i3 94Ah - Januar 2017
X75D - Bestilt 11/5-2017

Aitzaz waheed chaudhry

kommer ikke opp noe, ikke blitt kontaktet av DS heller

afitch80

Sitat fra: Aitzaz waheed chaudhry på mandag 10. juli 2017, klokken 15:18
kommer ikke opp noe, ikke blitt kontaktet av DS heller
Da er den ikke ankommet Drammen enda. Står muligens i Belgia/Tyskland eller er på vei over atlanteren.
Før amerikansk, nå tysk.

Kimpala

Min X har ankommet europa ihvertfall står det i dag!
X
3

afitch80

Sitat fra: Kimpala på tirsdag 11. juli 2017, klokken 08:11
Så bra. Da kan du om noen dager se om den dukker opp på UECC sine sider. Link lengre oppe. Pleier å dukke opp der når den er lastet på båt og er på vei mot Drammen. Neste båt fra Zeebrugge til Drammen ser ut til å være Baltic Breeze som går på fredag 14/07 og er fremme på mandag 17/07.
Før amerikansk, nå tysk.

akseln

Sitat fra: Kimpala på tirsdag 11. juli 2017, klokken 08:11
Mange som har denne statusen uten at det betyr annet enn at den er på vei over Atlanteren. Min har også denne statusen, men er ferdig produsert for ca. en uke siden.

morpheos

Fikk beskjed av DS at den er på transport men ikke i Europa enda. Kan den spores før den er i Europa?

Rolf Gjerdsjø

Etter endel googling på ankomster, eksporthavner og sjekking av hvorhen i verden skipene befinner seg, så tyder det på at vi som har biler nå som er i transitt til havn i USA får bilene sendt med Tysla. Hvilket burde være enkelt å huske når man skal søke etter den på MarineTraffic.  :)

Tysla kommer fra Tacoma (Seattle) nå, og er på vei mot Long Beach, før den etter hva jeg har funnet utav setter kursen mot Zeebrugge. Den befinner seg i skrivende stund rett uten for Eugene, Oregon (litt syd for Portland).
2019 Tesla Model 3 LR AWD
2017 Tesla Model S 75D (solgt)

Bestilt: Polestar 2

akseln

Husker godt leting etter riktig båt når jeg fikk min TMS i 2014  :+1:

Jeg håper at min X90D er på Tamerlane som gikk fra Long Beach i LA i forrige uke. Kan kanskje stemme siden det står "Beregnet leveringstid: August - Early September" på min i forhold til din Rolf Gjerdsjø.

Somni

Sitat fra: akseln på onsdag 12. juli 2017, klokken 11:25

Jeg håper at min X90D er på Tamerlane som gikk fra Long Beach i LA i forrige uke. Kan kanskje stemme siden det står "Beregnet leveringstid: August - Early September" på min i forhold til din Rolf Gjerdsjø.
Håper også min er sendt. Trodde de kjørte med tog til østkysten?

E-Golf 2016 - 15.08.15
TMS 75D - 22.11.17

Rolf Gjerdsjø

Sitat fra: akseln på onsdag 12. juli 2017, klokken 11:25

Det høres sannsynlig ut. Min ble bygget ferdig for bare noen dager siden, og har vært i transitt siden mandag (bekreftet av DS). Har "sent august - september, men har fått vite at det nok blir september på meg. I og for seg ikke så hast for vår del, da kona er i barselpermisjon uansett.
2019 Tesla Model 3 LR AWD
2017 Tesla Model S 75D (solgt)

Bestilt: Polestar 2

SabreMan

Sitat fra: Rolf Gjerdsjø på onsdag 12. juli 2017, klokken 11:16
Etter endel googling på ankomster, eksporthavner og sjekking av hvorvidt verden skipene befinner seg, så tyder det på at vi som har biler nå som er i transitt til havn i USA får bilene sendt med Tysla. Hvilket burde være enkelt å huske når man skal søke etter den på MarineTraffic.  :)

Tysla kommer fra Tacoma (Seattle) nå, og er på vei mot Long Beach, før den etter hva jeg har funnet utav setter kursen mot Zeebrugge. Den befinner seg i skrivende stund rett uten for Eugene, Oregon (litt syd for Portland).

Min har vært på vei til havnen de siste dagene. Forhåpentligvis når den Tysla.
Model S 75. Bekreftet 20.07.17. Levert 29.09.17.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA