Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: elbilhjelpen.no AS selger Charge Amp kabler

Startet av Kjelliken, søndag 25. januar 2015, klokken 06:22

« forrige - neste »

Kjelliken

Hei har akkurat kjøpt meg e-Golf og tenkte og legge inn denne appen.
Men hvordan kople meg til.. Får spørsmål om account nr og pin.. så hvor finner jeg denne?

Mvh

Kjelliken.. Blod fersk elbil eier..
E-Golf uten VP
Toyota Celica 2001

Kent

Sarpsborg - Night Blue E-Golf - 30.07.14
Reservert Tesla Model 3 - 01.04.16

Kjelliken

Flott takk skal du ha.. Jeg har lagd profil men fikk opp spørsmål om account number og pin..
Så skal lese igjennom denne her og se hva jeg får til :D

Takk for svar.
E-Golf uten VP
Toyota Celica 2001

havardolini

Jeg logget meg på car-net-appen selv når jeg så denne tråden. Jeg har ingen bil å koble til enda, men påloggingen er jo den samme :)
Jeg kunne ikke se noe spørsmål om account number, men la inn brukernavn(en epost-adresse) og pinkoden som jeg valgte da jeg opprettet kontoen på nettsidene til car-net. Da kom jeg til siden som sier at jeg ikke har noen bil.

Kjelliken

Viser seg at jeg har vert på USA sine sider der får en dette spørsmålet.

Og der får du spørsmål om dette ganske så fort.
Her inne på den linken får du det først etter du har registrert bilen inn.
Men selvsagt med valgmuligheten å lage din egen først :D
Og det hjelper jo ganske mye for å få det til.

E-Golf uten VP
Toyota Celica 2001

permagne

Mine foreldre har akkurat fått levert sin E-Golf.

Jeg har førstelinjes support på alt teknisk generelt og tenkte å opprette bruker på car net så jeg kan hjelpe de på vei.

Antar at flere brukere kan registrere seg mot samme kjøretøy? Også de som Evt ikke har samme adresse, eller vil jeg skape problemer for deres pålogging med app ved at jeg oppretter bruker?

Edit:
Ble litt lamslått  av et 95 siders dokument om car-net som tillat overmål ikke dekket car-net på biler med forbrenningsmotorer og tenkte å spørre her først.

Tidlig i dokumentet står det at du bare bør gi tilgang til de du stoler på, så da burde det ikke være noe teknisk problem med flere brukere i alle fall.

Johnny

Jeg får ikke kontakt med bilen min i det hele tatt. Av en eller annen grunn har car-net en annen oppfatning av hva kjørelengden er en det jeg og bilen har. Og ja, jeg har prøvd det meste av alternativer. Møller virker rådløse ::)
TMS og eGolf.

SteinarSun

Hei !
Henger meg på denne tråden i stedet for å starte en ny.
Fikk min "nye" e-golf i forrige uke, bilen er importert fra Tyskland.
Har fått opprettet konto på Car-Net, men når jeg skal registrere bilen, nekter car-net å godta km-stand.

Tok kontakt med Møller, og fikk tips om å sette bilen et sted med god 3g-dekning, og prøve å registrere på nytt etter en halvtime.
Har forsøkt overnevnte tips uten hell, og lurer på om det er noen her inne som kan ha bedre tips eller forklaring.

Har booket time på verksted for en generell gjennomgang av bilen, men fikk ikke time før om en måned, og det hadde vært fint å ha dette på plass før dette.
TM3 LR AWD
x - e-Golf 2017
x - e-Golf 2014

bno

Regner med at du har samme problem som meg mfl. som har Tysk import
sjekk tråden her

elbilforum.no/forum/index.php/topic,19485.0.html
Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

SteinarSun

Sitat fra: bno på torsdag 16. april 2015, klokken 11:44
Regner med at du har samme problem som meg mfl. som har Tysk import
sjekk tråden her

elbilforum.no/forum/index.php/topic,19485.0.html

Har lest igjennom denne tidligere, men ser ikke ut som om noen ikke har fått lagt inn km stand ,mer som problemet er biler som ikke er aktiverte innen 90 dager.
Hos meg står det bare :
Den angitte kilometerstanden stemmer ikke overens med den kilometerstanden som er mottatt fra bilen ,
og jeg kommer ikke videre i registreringen av kjøretøyet.
TM3 LR AWD
x - e-Golf 2017
x - e-Golf 2014

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA