Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ladeplasser på arbeidsplassen

Startet av Haugstua, mandag 17. november 2014, klokken 10:19

« forrige - neste »

Haugstua

Har nettopp solgt min nydelige Tesla til fordel for en ny Tesla.

Hvordan overfører jeg VINnummer til ny eier, så ny eier får tilgang til bilen via Tesla appen?

vrom

Hva solgte du til hvilken pris ?

RE

Sitat fra: Haugstua på fredag 31. oktober 2014, klokken 16:13
Har nettopp solgt min nydelige Tesla til fordel for en ny Tesla.

Hvordan overfører jeg VINnummer til ny eier, så ny eier får tilgang til bilen via Tesla appen?

Mener jeg leste en plass at Tesla overfører konto osv til ny eier (koster 100 Euro eller noe slikt)...
Du får prøve å kontakte dem. Skriv gjerne her hvordan det går :)
Tesla Model S85, Blå
E-golf med varmepumpe, Hvit

Hyperstress

Bare si ifra at den er solgt til Tesla. 
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

Havebigfun

Det er den nye eieren som må ta kontakt med Tesla med dokumentasjonen om at han nå eier bilen, dvs kopi av vognkortet- Tesla kobler så bilen til en ny Mytesla-konto- tror ikke det koster noe.

Til trådstarteren- hvordan gikk det med å selge bilen- hvor mye ned måtte du i forhold til aktuell listepris?

Haugstua

Snakket nettopp med Tesla og man må sende en mail til: customerexperienceeu@teslamotors.com med info om ny eier, samt kopi av nytt vognkort,førerkort og VINnr.

Til de som lurer, så fikk jeg prisantydning på kr. 599t(ink reg) for min S85.

petersv

Gratulerer! Hvilket utstyr, to sett hjul?

Haugstua

To sett med hjul, 21" grå turbine sommer og 20" Polar grå vinter.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA