Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Kjøpt batteridrevet gressklipper. Skuffet!

Startet av 9nalo, tirsdag 04. november 2014, klokken 09:26

« forrige - neste »

9nalo

Er det fremdeles mulig å få solgt en Reva? (2009, 18000 km. trenger nye batterier) Finnes det Reva entusiaster der ute? Noen interessert? Veldig glad i den, men ble for liten for en fam. på 4.
Kjører Reva -09 modell, kjøpt november -11, gått 8000, Rasta, Lørenskog.

Olemann


Er nok redd det  markedet mistet bunnen for ca 1 år siden.  Og uten nye batterier er det nok delebil det er snakk om.  Vet at noen hundekjøreklubber bruker skallet og monterer på slede, så det er kanskje en mulighet til å få noe penger for den.

Lykke til!


Sitat fra: 9nalo på søndag 19. oktober 2014, klokken 11:44
Er det fremdeles mulig å få solgt en Reva? (2009, 18000 km. trenger nye batterier) Finnes det Reva entusiaster der ute? Noen interessert? Veldig glad i den, men ble for liten for en fam. på 4.

elektrolux

Kan være lurt å stue vekk under trappen.

Mikrobilen med 4 seter får sin renessanse den dagen Elbiler får bompenger.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

scoot

Sitat fra: elektrolux på tirsdag 21. oktober 2014, klokken 13:11
Kan være lurt å stue vekk under trappen.

Mikrobilen med 4 seter får sin renessanse den dagen Elbiler får bompenger.
Dette har jeg tenkt på også!
For de som ikke henger med; Reva er jo en firehjuls "motorsykkel" ;)
2009 Revai

edyrli

Med defekte batterier er prisen lav ja. Men virker som de blir solgt for rundt 10.000-15.000 dersom de er i god stand ellers. Bilen er nok også lettere å selge hvis bilen fortsatt er mulig å kjøre noen km. Hvis batteriene er helt døde kan kjøper også risikere å måtte programmere motorstyring og/eller EMS på nytt da de kan miste programmeringen dersom bilen står lenge uten strøm.
Reva i 2009 (Solgt)
Peugeot iOn 2013. "Norsk bil" (solgt)
SEAT Mii Electric
el-tog: AnsaldoBreda BM72

Olemann


Håper det er rett, selv om min Reva er solgt, men redd det ikke blir sånn.  Motorsykkel registrerte 3-4 hjulinger er er en egen type kjøretøy, så det er lett for myndighetene å unnta disse, både fra adgang til kollektivfelt, bompengefritak etc om/når det kommer endringer her.  Dette er bl.a. gjort for parkering på MC plasser, der f.eks. Reva/Buddy ikke kan parkere.


Sitat fra: elektrolux på tirsdag 21. oktober 2014, klokken 13:11
Kan være lurt å stue vekk under trappen.

Mikrobilen med 4 seter får sin renessanse den dagen Elbiler får bompenger.

Olemann


chrugel

Sitat fra: Olemann på søndag 23. november 2014, klokken 01:20

Månedens optimist, skal i alle fall ikke beskyldes for å snakke prisen på Reva ned!

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=53471110&searchclickthrough=true

Ja det får en si! Da gjorde jeg et røverkjøp selv om batteriene synger på siste verset! :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA