Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Think Classic 2002 lader ikke 12 v batterie

Startet av AndreS, tirsdag 28. oktober 2014, klokken 20:25

« forrige - neste »

frosken

Samme her. VIN endret over natten fra 2014 til 2015. Fremdeles levering sent februar.

Dennis

Har enda VIN nummer for 2014 men levering mars. Men blir vel endret snart på min også tipper jeg. Fikk forresten først VIN nummer i går.

AndreS

Jeg har også fått 2015 VIN, men har fortsatt februar delivery.
I3 i bestilling

Kim L

Fikk også VIN i dag eller i går og har 2014 levering Mars... litt merkelig eller ? siden mitt VIN nr er høyere enn de som har 2015...

btsvennes

Fikk nettopp VIN nummer (sjekket i dag tidlig, da var det ikke kommet). Er et 2014-nummer. Mulig jeg også får oppdatering etterhvert.
2015 Tesla Model S P90D(+) 677XX

Messel

Heisann

Min første post her, kjekt å se at det begynner å komme VIN nummer på denne siden av dammen også. Bestilte dere som får nummer nå rett etter lansering? Jeg bestilte 15 november og da sto det "late March" men da jeg ble oppringt av Tesla noen dager senere sa de mest sannsynlig levering i april. Når jeg ser inne på Teslas sider nå, så står det ingen estimert leveringstid? Har bare det samme RN-nummeret (60xxxxx) som jeg har hatt hele tiden. Står det estimert leveringsmåned hos dere andre som ikke har fått VIN nummer enda?

Messel
Svart P85D levert 11. mars

btsvennes

Velkommen til forumet :-)

Jeg hadde en P85+ i bestilling, men fikk endret denne tirsdagen etter D-event'et. Da fikk jeg estimert leveringstid "Late February". Denne ble oppdatert til "April" og så til "March" (ble etterhvert også norsk "Mars, 2015").

elbilertilalle

Sitat fra: Messel på fredag 12. desember 2014, klokken 13:44
Heisann

Min første post her, kjekt å se at det begynner å komme VIN nummer på denne siden av dammen også. Bestilte dere som får nummer nå rett etter lansering? Jeg bestilte 15 november og da sto det "late March" men da jeg ble oppringt av Tesla noen dager senere sa de mest sannsynlig levering i april. Når jeg ser inne på Teslas sider nå, så står det ingen estimert leveringstid? Har bare det samme RN-nummeret (60xxxxx) som jeg har hatt hele tiden. Står det estimert leveringsmåned hos dere andre som ikke har fått VIN nummer enda?

Messel

Jeg bestilde 1 dag før deg og har behold samme leveringsmåned hit til: "Late March". Ingen VIN ennå.
Model S P85DL - levert 31/mars/2015 (solgt)
Model X 100D - levert 29/juni/2017
http://dehnes.com

Messel

Sitat fra: elbilertilalle på fredag 12. desember 2014, klokken 14:32
Jeg bestilde 1 dag før deg og har behold samme leveringsmåned hit til: "Late March". Ingen VIN ennå.

Men det står "Late March" hos deg inne på My Tesla / mitt Dashboard? Hos meg står det bare "Din Model S er nå satt i produksjonskøen på fabrikken vår i Fremont, California"

btsvennes

Sitat fra: Messel på fredag 12. desember 2014, klokken 14:52
Men det står "Late March" hos deg inne på My Tesla / mitt Dashboard? Hos meg står det bare "Din Model S er nå satt i produksjonskøen på fabrikken vår i Fremont, California"

Står det ikke noe under punktet "Henting"?

elbilertilalle

Sitat fra: Messel på fredag 12. desember 2014, klokken 14:52
Sitat fra: elbilertilalle på fredag 12. desember 2014, klokken 14:32

Det står lenger ned. Se vedlegg.
Model S P85DL - levert 31/mars/2015 (solgt)
Model X 100D - levert 29/juni/2017
http://dehnes.com

Messel

:o jepp, ser jo det står nedenfor der. April 2015 står det hos meg. Jaja, det er vel bare å smøre på med (enda mer) tålmodighet

Messel

morten007

P85   VIN13889 svart, svart, grå 21" (solgt)
P85D VIN 67886, Sølvgrå, 21" grå, carbon, panorama, svarte nextgen-seter +++ (solgt)

fviken

Samme her. Bekreftet 11. Nov, ingen VIN, "late march 2015".
Model S P85D med alt unntatt alarm og barneseter bestilt 6. nov 2014 - VIN: P697XX. Utlevering 6. mars 2015

Model X Signature #202 (reservert 21. des 2013, kansellert 7. nov 2014)

KrW

http://www.teslamotorsclub.com/showthread.php/36965-Tracking-P85D-delivery-thread/page201
Begynte å lese litt i denne tråden. Virker som første kunde får sin P85D i dag. Eller har noen fått levert allerede?
Model X 100D 2018 AP2,5-3
Model X 90D 2017 AP2 solgt
Model X 90D 2016 solgt
Automower 330X robotklipper
Leaf solgt
Model S85 (kun i to uker)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA