Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Tesla superchargers - ønsker og forslag

Startet av mrexplode, søndag 26. oktober 2014, klokken 18:39

« forrige - neste »

Jana

Akkurat snakket med Drammen om min S85 som skal leveres sent i november og er ferdig produsert. Det var fortsatt mulig å vente på S85D og flytte depositumet. Dette var meget bra. Ny levering ville bli april eller senere. Når han fortalte at bilen som kommer i november er klargjort for alle de lanserte nyhetene (senere softwareoppdateringer), bortsett fra 4*4, dvs autopilot etc som nå ble lansert, så droppet jeg 4*4 og gleder meg til (h)jul.
Har nå vært uten Tesla i 3 mnd og det er ikke en bra opplevelse! FF

cito13

#16
Trengte to mailer for å skifte fra S85 til S85D. En for å spørre, en for å svare ja. Utrolig at det var så enkelt.  :D

S85 har vært i transitt en stund og må være på en båt over storedammen. Surt med levering i april istedenfor om en måned.  :(

Ninni

Nå er jeg ganske usikker.. Har bestilt S85 med levering sent desember, men nå ser jeg at det er mulig å endre til S85D..  Hva synes dere som har de bakhjulsdrevne fra før? Er de grei nok på vinterføre/fjelloverganger - eller bør jeg benytte meg av muligheten til å endre til AWD?
Har for det meste kjørt kun forhjulsdrevne biler før. Noen som gidder å gi en tilbakemelding?
Bestilling bekreftet 31.08.14 RN534581:
85 kWt Model S 19" Blå metallic Karbonfiber
Panoramatak Parkeringsass  Luftfjæring
Svart skinn Tech Tåkelys Ultra Hi-Fi lydsystem
GLEDER MEG!!!

ELTesla

Dette har blitt omtalt en del tidligere.

Jeg har kun gode erfaringer med Tesla på vinterføre.
Dekk har veldig mye å si angående hvordan vinteropplevelsen er/blir.

Jeg for min del benytter 19" Hakka8 pigg og er fornøyd selv om de bråker en del.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA