Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hvilken bil ved relativt lang daglig belastning?

Startet av kjellma, onsdag 28. mars 2007, klokken 00:06

« forrige - neste »

kjellma

saxo 2000 60000km

trondkl

Hmm... syns den sida såg litt jalla ut. Svindel?

kjellma

Tenkte det samme, men det var mye lekkert.  Aldri godt og vite. Noen andre som vet om denne siden?
saxo 2000 60000km

kjellma

Siden jeg startet her, tar jeg en til. Denne går på luft, noe som man har vært innom i et  tidligere fora.     http://www.theaircar.se/
saxo 2000 60000km

Griffel

Sitat fra: trondkl på søndag 25. mars 2007, klokken 12:16
Hmm... syns den sida såg litt jalla ut. Svindel?
Jeg ville vel heller si amerikansk. Så jeg er ikke så skeptisk. Men husk at dette dreier seg om donorbiler som konverteres. Dersom jeg hadde planer om å kjøpe en slik til $70000 så ville jeg nok spandere $1000 på en tur over for å se på donorbilen, og få mer fulstendige tekniske data. Motor, Motordrift, Batterier, Ladesystem etc.
Hyundai Ionic.
Tidliger mange år i PSA klasiker.

bosonic

WarP 11 motor, Zilla motorstyring og Odyssey batterier taler for seg selv!

Drivspennig fra 192V (16stk 12Vbatterier) til 336V (28stk 12V batterier)

Delene er hyllevarer "over there". Donorbiler finnes allerede i Norge. Det er bare å sette i gang!
Utvikling av 12V clamper til blybatteri
Stord, Kewet Citi-Jet 5 1997 mod 5000 km
Hjemmelaget Elbil: 0-100 på ca 1,8 sekund
http://www.austinev.org/evalbum/35
Les mer om bosonic: Alt kan konverteres, så hvorfor vente?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA