Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: About time to unveil the D and something else

Startet av Svefred2, fredag 10. oktober 2014, klokken 01:15

« forrige - neste »

K S

Det at temperaturen gå til 15 grader skjer av og til. Jeg har også hatt bilen inne, de har registrert feilen. De hadde ihvertfall to biler inne hos Kia Sørvest når min bil ble sjekket.
Det er ikke noe system i dette, plutselig er temperaturen på 15 grader igjen, så en bør skjekke instilling hver dag hvis en vil være sikker. Er uansett ikke krise, bare litt irriterende hvis en trenger maks rekkevidde.

Till

Har dere vært inne og lagt dab radiokanalen på preset listen ? må ligge på den for og kunne skifte med rattet fant eg ut, kan lagre 20 kanaler på den listen

Ona IX

Har funnet ut at man kan bruke rattkontrollene til dab når man er inne på den listen over radiokanaler. Noe som ikke gir spesielt mening for meg.

Sitat fra: Till på fredag 19. desember 2014, klokken 18:46
Har dere vært inne og lagt dab radiokanalen på preset listen ? må ligge på den for og kunne skifte med rattet fant eg ut, kan lagre 20 kanaler på den listen
Dette har ikke jeg sett! Skal eksperimenteres med imorgen, har vært et stort savn hittil!
Kia Soul Ev Exclusive, Titanium Silver.
Bestilt uke 23. Levering bekreftet uke 47.
Levert 18.11.2014
Bærum.

Till

fikk gjennomgang av bilen på kia minde og spurte spesifikt etter det siden eg ikkje fikk det til under prøvekjøringen. Var veldig kronglete og finne den preset listen men den ligger i bunn på dab bildet,   

Leo

Dette er uavhengig om du har lagret i preset listen eller ikke. En får heller ikke brukt knappene ved siden av skjermen til å skifte dab kanal. En må da inn via touch skjermen for å bytte kanal.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA