Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Bakdekk slitt ut etter 50 dager, 4000 km.

Startet av Nuvolari, onsdag 10. september 2014, klokken 12:48

« forrige - neste »

Råde

e-Golf | X75D

PR

For å få riktig informasjon om lading / batteristatus i car-net, må jeg gå inn på bil -> dører og lys og oppdatere her. Hvis jeg prøver å oppdatere inne på e-styring får jeg kun status fra sist jeg låse bilen. Selv om jeg har ladet en stund. Noen som opplever det samme?

Råde

e-Golf | X75D

Elmo

Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

Eple

Er Car-Net nede? Får ikke logget inn verken i går eller i dag.
Venter på min 2016 GTE

widowmaker

Logget meg akkurat på, både via Mac og iphone.  Funka fint det.

Knoffen

Jeg får hverken logget på via web eller app, har prøvd flere ganger

Logget inn i går kveld

hemi

etter 13:17 i dag har jeg kjørt og stoppa flere ganger, og også plugget i lading, og den er nå gone :o

Rio

Fra ca 11:30 i dag på web har jeg ikke kommet lengre enn å skrive inn PIN-koden. Så stoppet det med "nettverksfeil" (sannsynligvis får den ikke svar fra databasen).

Nå kommer jeg inn til data som er 15 timer gamle, og når jeg forsøker å oppdatere får jeg:

SitatDet oppsto en feil. FEILKODE: 1002 Vennligst kontakt kundeservice.
Oslo:
VW e-GOLF 2015
Nissan Leaf 2012
VW Golf CityStromer 1995, 1995, 1997, 1998 - (solgt).

Langangen

Har ikke fått kontakt med bilen jeg heller, hverken i dag eller i går. Vi får håpe de holder på med oppgraderinger av server  :)
E-Golf 2015 mod
Model 3 2019 med FSD

Min Model 3 nettside: https://www.model3norway.com

sap_2000

Samme her. I hele dag har jeg ikke fått logget inn på app og web-siden gir feilmelding der man taster inn PIN.
Kan det være de driver å legger om noe nå i helgen? Eller så har serverene krasjet totalt?

På VW Norge sine sider for driftsmeldinger står det at det skulle være noe vedlikehold tirsdag til fredag og Car-net kunne være ustabilt eller nede. Ingen melding etter det.
http://www.volkswagen.no/no/innovasjon-og-miljo/car-net-driftsmeldinger.html

Mvh. SAP - Helelektriske fra juni 2017

Cirrisky

Rio

Ser ut som databasen (eller i hvert fall koblingen mellom webserveren og databasen) har vært nede i hele dag (bortsett fra noen få minutter med 16 timer gamle data).
Oslo:
VW e-GOLF 2015
Nissan Leaf 2012
VW Golf CityStromer 1995, 1995, 1997, 1998 - (solgt).

mthns

Virker carnet hos noen ? Virker som det er helt dødt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA