Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Bakdekk slitt ut etter 50 dager, 4000 km.

Startet av Zanka, søndag 07. september 2014, klokken 09:54

« forrige - neste »

Zanka

Ja da ble det min tur, etter 24 000km med kjøring og svært lite problemer gikk jeg på en smell i dag :)
Trillet ned oppkjørselen og ut på veien, lukket grinda og skulle kjøre til jobb, men når jeg satt bilen i Drive fikk jeg opp meldingen "PULL OVER SAFELY Restart Car to Drive", dette fungerte dårlig og bilen står nå på Skøyen for bytte av Drive Unit.
Har ikke hatt noen av problemene som er nevnt i diverse tråder ang. lyder og hakking, så dette kom som en bombe.
God service fra Tesla, men ble nødt til å nøye meg med en fossil bil til over helga, de skal prøve å hoste opp en skikkelig bil til Mandag :)

Ekeberg, Oslo
P85+ og Model 3 LR

Muffinman

Sure greier. Min skal byttes om et par uker. Håpet den tåler et par hundre mil til. Nærmer seg 37K nå, 18 av dem med økende symptomer.

Leif1

Virker som de tar dette seriøst. Var innom med min, med lett klunkelyd for et par uker siden. Bytte DU sa de bare. No discussion.
De har vel kanskje begynt å bli redd for at det ikke skal bli noe igjen å rekondisjonere om folk kjører de til vrak i mellomtiden..
Konvertitt fra S til X

Øyvind.h

Sitat fra: Leif1 på lørdag 23. august 2014, klokken 00:04
Virker som de tar dette seriøst. Var innom med min, med lett klunkelyd for et par uker siden. Bytte DU sa de bare. No discussion.
De har vel kanskje begynt å bli redd for at det ikke skal bli noe igjen å rekondisjonere om folk kjører de til vrak i mellomtiden..
Ikke "no discussion" her i gården. De tok opp lyden og sendte til USA i slutten av juni. Fikk inntrykk av at klunken måtte ha et visst volum for at de skulle bytte. Har i etterkant av opptaket spurt etter svar, men det var ikke engang sikkert svaret var klart før jeg skal ha 20.000km service 11. september.
I mellomtiden er det klunk klunk, og nå også during/uling ved ca 20kW pådrag i 90km/t og oppover. Håper de fikser absolutt alt 11. september, så jeg ikke får tilbake en bil som umiddelbart må inn enda en gang. Sist måtte jeg snu i døra fordi de ikke hadde gjort det de skulle.
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

Leif1

Kanskje vi er bortskjemt med en uovertruffen kundeservice i Trondheim.
Jeg har ihvertfall aldri vært borti maken.
Konvertitt fra S til X

Car-El

Så langt med det lille som æ har hatt med Trondheim å gjøre... TRONDHEIM RULE! Har ikke møtt bedre kundeservice noen plass.
Tesla Model S siden 20. Nov 2013.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA