Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: 3 av 5 stjerner i Euro NCAP kollisjonstest

Startet av Råde, onsdag 03. september 2014, klokken 14:28

« forrige - neste »

Råde

@tass
Se langtidsforbruk tråden + felg og dekk
Kjøp noen gode 225/40-18 dekk med lav rullemotstand så øker nok ikke forbruket med mer enn 1-2kWh/100km. Når det gjelder støy så er originaldekkene ganske støyete til å være 205, så økning i bredde og mindre profil behøver ikke å gjøre det så galt.
e-Golf | X75D

Sense

Sitat fra: Jostein_87 på onsdag 24. september 2014, klokken 15:46
Sitat fra: JohnBjørnstøl på onsdag 24. september 2014, klokken 10:46
Kan noen med E-golf fargen sort legge ut bilde?

Har ikke sett den i svart enda, og finner ingen bilder på nettet heller.....

Her er min i sort  ;D

Jepp, den er bare griselekker i sort.
Gratulerer!

MLe

Her er vi på vei hjem med "Ella". Mer enn litt fornøyd med fargevalg (og bilen forøvrig). Rulla nesten 1500km på ei god uke. Får utrolig mye positive kommentarer fra folk som ser bilen...og det er jo hyggelig! "Finnes det EL-biler som ikke ser rare ut" går igjen...

soarer

Sitat fra: MLe på tirsdag 30. september 2014, klokken 08:51
Her er vi på vei hjem med "Ella". Mer enn litt fornøyd med fargevalg (og bilen forøvrig). Rulla nesten 1500km på ei god uke. Får utrolig mye positive kommentarer fra folk som ser bilen...og det er jo hyggelig! "Finnes det EL-biler som ikke ser rare ut" går igjen...

Godt å se fargen "live" endelig. Jeg så en med denne fargen sist lørdag. Og da i fargens dårligste lys, nemlig overskyet og regn. Selv da, så var jeg glad jeg valgte samme farge!!!  ;D
Og jeg valgte fargen i forhold til når jeg drar på jobb og hjem igjen. Mørkt og trist. Selv da fungerer denne fargen bedre en de fleste andre!
2015 e-Golf. Levert 28-10-14.

autofil

Noen som har bilder av Tungsten Silver?

Dunn

Slenger ut et bilde av min i limestone grey.
Veldig fornøyd med den fargen.

autofil

Sitat fra: Dunn på torsdag 02. oktober 2014, klokken 22:49
Slenger ut et bilde av min i limestone grey.
Veldig fornøyd med den fargen.
Byttet selv i går fra Tungsten Silver til Limestone. Har svart skinn. Blir bra.

Puzoni

Må si meg enig i at Limestone ser fin ut. Bare hold den skinnende ren  :P :P

Er det noen som har fått bilen i Oryx Perle hvit og kan slenge ut noen bilder på forum???

D-Fender

Sitat fra: Dunn på torsdag 02. oktober 2014, klokken 22:49
Slenger ut et bilde av min i limestone grey.
Veldig fornøyd med den fargen.

Veldig fin, den beste fargen helt klart, håper de får ut fingeren og sender meg min med VP snart..

eskigolf

Sikkert fin den, men finest?  Neppe!  8)
e-Golf bestilt 3. juli 2014, Night Blue Metallic, Marrakech, med VP, hentet 6. mars 2015.

Langangen

Sitat fra: Dunn på torsdag 02. oktober 2014, klokken 22:49
Slenger ut et bilde av min i limestone grey.
Veldig fornøyd med den fargen.
Fin farge, samme som jeg har bestillt :)
E-Golf 2015 mod
Model 3 2019 med FSD

Min Model 3 nettside: https://www.model3norway.com

Dunn

Grå eller sort, hva blir dommen ?

Kent

Definitivt sort.

Fargemessig, ikke belåningsgrad :p
Sarpsborg - Night Blue E-Golf - 30.07.14
Reservert Tesla Model 3 - 01.04.16

EV - Driver

Glad for at jeg har bestilt svart!
Hyundai Ioniq 2019 10/10-19.
E-up mottatt april 2014.E-Golf med VP bestilt 27/2-2014.Levert .23/1-15. E-Golf solgt juli 2019.

hpe

Min bil. Fargen skal være dyp sort med perleeffekt, men jeg kan ikke si at jeg ser så mye til perleeffekten. Noen som kan si om den har det eller ikke?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA