Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Estimert levering av E-Golf med varmepumpe.

Startet av kristoffer123, torsdag 21. august 2014, klokken 11:15

« forrige - neste »

kristoffer123

Hei, vi tok nettopp inn en 2010 modell Reva hvor batteripakken ikke fungerer og forstilling nok er skjev/løs.
Noen som har noen formening om det er noe å hente av verdi i en sånn bil, da jeg må innrømme at dette er første Revaen jeg er borte i.
Bilen er blå, utover det ganske standard Reva tror jeg :)

scoot

Jeg solgte min 2009 Reva med 8mnd gammel batteripakke for 15k. Den var i OK stand.
Hvis du kjøpte den for 2-3k, får tak i batteriene billig ( 10k ) og får fikset forstillinga billig ( 1-2k ) så kan du kanskje tjene 5000kr. Verdien er maks 20 lapper i mine øyne.
2009 Revai

Olemann

Ta kontakt med en trekkhundklubb, ser at noen av disse tar av plast-karosseriet og bruker det som bur på kjelken, kanskje du får en tusenlapp eller 2 :-)

Mvh Ole

Sitat fra: kristoffer123 på onsdag 06. august 2014, klokken 19:18
Hei, vi tok nettopp inn en 2010 modell Reva hvor batteripakken ikke fungerer og forstilling nok er skjev/løs.
Noen som har noen formening om det er noe å hente av verdi i en sånn bil, da jeg må innrømme at dette er første Revaen jeg er borte i.
Bilen er blå, utover det ganske standard Reva tror jeg :)

edyrli

Så ille er det da ikke. Den er jo bare 4 år gammel.
5-10.000 defekt. Og ca 30.000 dersom alt er i orden og bilen får nye batterier.
Det er mitt tips.
Reva i 2009 (Solgt)
Peugeot iOn 2013. "Norsk bil" (solgt)
SEAT Mii Electric
el-tog: AnsaldoBreda BM72

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA