Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: "Grønn" på lading!

Startet av kimnaess, torsdag 24. juli 2014, klokken 13:53

« forrige - neste »

Øyvind.h

Sitat fra: sondell på onsdag 09. juli 2014, klokken 09:53
Sitat fra: Øyvind.h på onsdag 09. juli 2014, klokken 08:17
Veldig spent på Uddevalla og Falkenberg. Jeg glemte å bestille båt hjem fra Danmark lørdag 26. juli, og nå er alt fullbooket. Dvs vi må kjøre fra Vejers strand ved Esbjerg og hele veien hjem :)
Planen er foreløpig å kjøre de 36 milene fra hytta opp til Clevers 22kW lader i Helsingør. Der spiser/shopper vi litt, og så kjører vi de 37-38 milene fra Helsingborg opp til hytta. Det går greit, men kan ikke kjøre i 130km/t om jeg skal komme nesten 40 mil på en lading. Om SC åpner i Falkenberg eller Uddevalla før lørdag 26. juli er problemet løst!

Uddevalla är garanterat öppen. Jag har gissat 25 juli på Falkenberg så stämmer det så går det ju bra :). Har hittills varit något pessimistisk i mina gissningar.
Ja jeg har fulgt med på siden din og dine moderate og fornuftige anslag (takk for mye info forresten!), og krysser fingrene for at dette går bra. Men helt sikker er jeg ikke før jeg har koblet til fungerende SC. Følger nok siden din tett de neste par ukene :)
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

smurf

Hei,
noen som vet noe om supercharger som skal komme i nærheten av Malmø og København? Hadde vært gøy med en road-trip ned svenskekysten og evt over til Køben  :)
2014 Hvit S85 Tech Panorama Luft HIFI Vinter Alarm P-sensor (solgt 2017)
2017 Hvit X100D 7seat kremfarget, Premium, oppgradert AP: Lev sen Nov -Des 2017. (Endret til sen oktober- november)

sondell

Sitat fra: smurf på onsdag 09. juli 2014, klokken 12:11
Hei,
noen som vet noe om supercharger som skal komme i nærheten av Malmø og København? Hadde vært gøy med en road-trip ned svenskekysten og evt over til Køben  :)

Det är Löddeköpinge det. Info på min blogg om det.

smurf

Sitat fra: sondell på onsdag 09. juli 2014, klokken 14:24
Hei,

Hei, leste på bloggen, men fant ingen info om bygging har startet. Bare at den kommer snart...
2017 Hvit X100D 7seat kremfarget, Premium, oppgradert AP: Lev sen Nov -Des 2017. (Endret til sen oktober- november)

sondell

Sitat fra: smurf på onsdag 09. juli 2014, klokken 14:33
Sitat fra: sondell på onsdag 09. juli 2014, klokken 14:24
Hei,

Hei, leste på bloggen, men fant ingen info om bygging har startet. Bare at den kommer snart...
Her:
http://tesla.sondell.biz/?p=1053
http://tesla.sondell.biz/?p=1029
Litt vanskelig å söke på den siden. Regner med det har skjedd enda mere nå. 

smurf

Takker og bukker  :)
Ser ut som roadtrip ned kysten til Malmø/København kan gjennomføres snart  :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA