Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Oversikt over ladeplasser for Zoe

Startet av EV - Driver, tirsdag 22. juli 2014, klokken 19:36

« forrige - neste »

EV - Driver

Sitat fra: Sonus på mandag 12. januar 2015, klokken 08:00
Nærmer seg
Ser bra ut dette. Min står i Bremerhaven og er lovet transport over til Norge i dag eller torsdag, så da er det vel (LED)lys i tunnelen? Hvor er 3013?
Hyundai Ioniq 2019 10/10-19.
E-up mottatt april 2014.E-Golf med VP bestilt 27/2-2014.Levert .23/1-15. E-Golf solgt juli 2019.

nilskt

Nærmer seg

Får håpe det går raskt når bilen ankommer forhandler da, Sonus!

Jeg skal hente min på onsdag!
Nightblue e-Golf med varmepumpe siden 14. januar

Puzoni

Det påstås at man skal glede seg på andre sine vegne, men her tar missunnelsen virkelig over hånd.  :D :D :D

Bestilte 3. uka i september. Selger påstod i oktober at jeg fikk plassen til en som avbestilte. Så dukket problemene med VP. Seneste beskjed fra selger, levering april / mai.

Kommer til å betale veiavgift for 2015 med stor glede på den eksisterende bilen  ;D ;D ;D

Sonus

Sitat fra: nilskt på mandag 12. januar 2015, klokken 13:18
Nærmer seg

Sitter på andre siden av veien for Møller (4.etg Strandveien) og kan nesten se inn på klargjøringslokalet deres, men kan ikke se at det har kommet noen biltransporter med biler enda i dag.

EV - Driver

Sitat fra: Sonus på mandag 12. januar 2015, klokken 13:41
Sitat fra: nilskt på mandag 12. januar 2015, klokken 13:18
Nærmer seg

Sitter på andre siden av veien for Møller (4.etg Strandveien) og kan nesten se inn på klargjøringslokalet deres, men kan ikke se at det har kommet noen biltransporter med biler enda i dag.
Biler skipes fra Bremerhaven på mandager og torsdager etter hva jeg har hørt. Turen tar sju timer tror jeg jeg leste ett eller annet sted? Det kommer sikkert ingen biler før i morgen?
Hyundai Ioniq 2019 10/10-19.
E-up mottatt april 2014.E-Golf med VP bestilt 27/2-2014.Levert .23/1-15. E-Golf solgt juli 2019.

Gordon Retriever

Sitat fra: Vw-E-Golf på mandag 12. januar 2015, klokken 08:43
Hvor er 3013?

Heldigvis er det hvor 3013.
Min første tanke var at det er ganske lenge til 3013... :o

phingoc

Spotta 2 fulle lastebiler med golfer på vei nordover på e6 idag kl 1530 ved ullensaker.

Sikker mange fosil golfer, men sikkert noen egolfer også. Tror det var 8-9 biler på hver lastebil.
2015 Tesla Model S 85d
+ 2013 Mercedes C63 AMG (Brabus har herjet med den, 600 ish hester)
----------------------
= over 1000hk i garasjen! :D

vbl

Bilen min er ventet inn til Møller Trondheim en dag i neste uke i følge selger. Jeg skal få avtalt overtagelsestidspunkt på mandag neste uke. Får håpe det stemmer, da har jeg kanskje ny bil om 2 uker.

skutro

har samme situasjon, venter på kansellert VP Golf, når ble bilen din produsert?

mor10

Da fikk jeg, etter purring, endelig en hyggelig mail fra selger om at bilen min skal sendes denne uken og trolig blir oppgradert hos møller og klar for levering neste uke. Hvis den informasjonen er like mye til å stole på som første info når jeg signert om at jeg kunne forvente bil i aug/september så får jeg vel kanskje bil til sommeren.
Rookie el-bil eier
E-golf m/VP

4Matic Fanatic

Sitat fra: vbl på mandag 12. januar 2015, klokken 17:26
Bilen min er ventet inn til Møller Trondheim en dag i neste uke i følge selger. Jeg skal få avtalt overtagelsestidspunkt på mandag neste uke. Får håpe det stemmer, da har jeg kanskje ny bil om 2 uker.
Fikk time samme dag 14:00-15:30 for overlevering av 1x Limestone grå eGolf (med forgylt VP).  ;D

OM jeg faktisk får bilen da har det bare tatt 268 dager fra kontrakt til levering...

mvh, Arne :)

2019 Jaguar I-Pace  |  2006 Mercedes-Benz ML320CDI 4Matic |  2015 VW e-Golf
>>Ladestatus

mor10

der kom bekreftelsen på at bilen er ankommet Bremerhaven og klar for shipping på torsdag. Da nærmer det seg hvertfall etter 292 dager med venting :-)
Rookie el-bil eier
E-golf m/VP

Langangen

Da har jeg fått info om min også  8)

Hei
Vedr. leverings estimat på din VW e-Golf som er bestilt hos oss.
Den siste kvalitetskontrollen som ble gjort på biler med varmepumpe, er utført og godkjent i uke 51.
Det betyr at VW starter opp igjen produksjon av biler med varmepumpe fra uke 7.

Bilen du har i bestilling, har i dag estimert produksjon i uke 10-12.
Til informasjon så går det ca. 3 uker fra produksjon til bilen er leveringsklar hos forhandler.
Vi vil holde deg oppdatert videre i prosessen, og tar kontakt når produksjons uke er endelig bekreftet fra fabrikk.

Vi beklager nok en gang ventetiden, og ulemper dette eventuelt medfører
E-Golf 2015 mod
Model 3 2019 med FSD

Min Model 3 nettside: https://www.model3norway.com

Sidewinder

Sitat fra: Langangen på tirsdag 13. januar 2015, klokken 16:04
Da har jeg fått info om min også  8)

Hei
Vedr. leverings estimat på din VW e-Golf som er bestilt hos oss.
Den siste kvalitetskontrollen som ble gjort på biler med varmepumpe, er utført og godkjent i uke 51.
Det betyr at VW starter opp igjen produksjon av biler med varmepumpe fra uke 7.

Bilen du har i bestilling, har i dag estimert produksjon i uke 10-12.
Til informasjon så går det ca. 3 uker fra produksjon til bilen er leveringsklar hos forhandler.
Vi vil holde deg oppdatert videre i prosessen, og tar kontakt når produksjons uke er endelig bekreftet fra fabrikk.

Vi beklager nok en gang ventetiden, og ulemper dette eventuelt medfører

Når bestilte du?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA