Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: E-Golf i media

Startet av Sirka, tirsdag 20. mai 2014, klokken 15:50

« forrige - neste »

Sirka

Må bare skryte litt av det lyse interiøret - jeg var redd for hvordan det ville ta seg ut etter noen måneder i Bergensklima, med rikelige mengder regn og søle. Var kjempeskuffet da jeg ikke fikk med gummimattene da jeg hentet bilen (har enda ikke fått dem ...). Men jeg er altså veldig gledelig overrasket! Det virker som gulvmattene på magisk vis absorberer fuktigheten, og lar sølen bli igjen i form av små sandkorn (se første bilde). Lett å bare støvsuge dem rene, jeg synes de ser like freshe ut som nye omtrent!

Dessuten er jeg imponert over stoffet i setene, jeg hadde en skikkelig klønete kaffevelt med svære flekker på begge forsetene - men etter å bare ha tørket av setene er jeg rett og slett ikke i stand til å se spor etter dem. :)
Mangeårig fornøyd medlem av Bildeleringen i Bergen - i3 fra 05.03.14 - venter på Polestar 2-levering i juli. :)

Øybil

Hei

Har selv samme interiør og tepper og er selv svært fornøyd etter 300 mil kjøring at teppene ikke har blitt styggere. Med all drittver , søle og grusvdom blir dratt inn så er det kun å støvsuge så er de som nye igjen.

Må si jeg var skeptisk til hvitt interiør, men nå kan jeg gjerne snbefale hvitt interiør

Øybil

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA