Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Batterikapasitet, 1 prikk mindre...

Startet av afitch80, mandag 19. mai 2014, klokken 19:20

« forrige - neste »

afitch80

Har noen av dere endret på noe etter dere bekreftet, men før noe mer har skjedd i ordren som å få tildelt VIN? Da tenker jeg om dere har lagt til eller tatt vekk noe, som sikkerhetspakke, vinterpakke, dobbellader etc? Hvor lang tid har en slik endring tatt fra dere ga beskjed til det ble bekreftet endret?
Før amerikansk, nå tysk.

tjomswrx

Hei, jeg gjorde akkurat dette (sikker en drøss andre med erfaring på dette også). Gikk fra 60 til 85 i forrige uke. I går fikk jeg VIN, men konfigureringsendringen vises enda ikke i "my tesla". Dette kan visstnok ta 1-2 uker, mange systemer som skal oppdateres...... Vurderer å spørre pent om en endring til, men redd dette vil påvirke leveringstiden.
S85

afitch80

Sitat fra: tjomswrx på fredag 02. mai 2014, klokken 11:38
Hei, jeg gjorde akkurat dette (sikker en drøss andre med erfaring på dette også). Gikk fra 60 til 85 i forrige uke. I går fikk jeg VIN, men konfigureringsendringen vises enda ikke i "my tesla". Dette kan visstnok ta 1-2 uker, mange systemer som skal oppdateres...... Vurderer å spørre pent om en endring til, men redd dette vil påvirke leveringstiden.

Fikk du mail fra Tesla da endringen var bekreftet i systemet? Hvor lang tid gikk det fra du originalt bekreftet ordren din til du fikk VIN?
Før amerikansk, nå tysk.

tjomswrx

23.april bekreftet jeg endringen. Har ikke fått noe skriftlig tilbake enda. Fikk som sagt beskjed om at dette tok 1-2 uker pga alle systemer.
S85

afitch80

Sitat fra: tjomswrx på fredag 02. mai 2014, klokken 11:50
23.april bekreftet jeg endringen. Har ikke fått noe skriftlig tilbake enda. Fikk som sagt beskjed om at dette tok 1-2 uker pga alle systemer.

Tenkte mer på hvor lang tid det tok fra du bekreftet bilen til du fikk VIN?  :)

1-2 uker ja. Ok. Tenkte det var fort gjort jeg. Så begynte å lure da det i dag er 1 uke siden jeg bekreftet endringen min og jeg har ikke hørt noe enda.
Før amerikansk, nå tysk.

tjomswrx

S85

afitch80

Før amerikansk, nå tysk.

akseln

Jeg endret farge og la til luftfjæring noen dager etter å ha fått VIN. Tok 14 dager før endringen ble bekreftet og tilgjengelig på myTesla. Har ikke påvirket leveringstidspunkt.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA