Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Tesla kjøreskolebil

Startet av Mippen, mandag 14. april 2014, klokken 16:33

« forrige - neste »

Mippen

På tesla sin webside kan man krysse av for masse ulike ting til bilen når man skal bestille. Er det fastpris på alt eller kan man godsnakke litt med selgeren og få litt rabatter på utstyr?
Fremtiden er elektrisk.

Roger (NO)

Sitat fra: Mippen på torsdag 03. april 2014, klokken 10:35
På tesla sin webside kan man krysse av for masse ulike ting til bilen når man skal bestille. Er det fastpris på alt eller kan man godsnakke litt med selgeren og få litt rabatter på utstyr?
Fastpris.

Mr.Hansen

Tesla har gjort dette veldig enkelt for oss kunder med at det er fast pris på bilene og utstyret. Det skal også sies at selgern får ikke provisjon for antal salg han/henne gjør, de jobber med fast lønn. Det gjør at de behandler alle kundene likt.
"When breaking the Laws of Nature the punishment occurs instantly. The punishment is known in advance and always sentenced unconditionally!"

Cowboystrekk

Det er vell noen få som har fått litt lavere pris pga "early adopters", samt rabatter på tilbehør, service etc plga manglende blåadapter, eller krangla seg til gammelpris på pirellidekka, men ellers ikke noe å gå på såvidt jeg vet. Du kan evt spare noen kroner på å kjøpe tredjepartsmatter og vinterdekk\felg.
Tesla Model S 2013 - SOLGT
Tesla Model 3 SR+ 2020 - >

sisc1337

#4
Sitat fra: Mr.Hansen på torsdag 03. april 2014, klokken 11:16
Tesla har gjort dette veldig enkelt for oss kunder med at det er fast pris på bilene og utstyret. Det skal også sies at selgern får ikke provisjon for antal salg han/henne gjør, de jobber med fast lønn. Det gjør at de behandler alle kundene likt.

Dette er en sannhet med modifikasjoner. Pratet med en selger da jeg var å hentet bilen og han sa at det var en mulighet i noen spesielle tilfeller å komme med bedre tilbud, men dette tilbudet måtte gå via amsterdam først og bli godkjent. I mit tilfellet så ble jeg kontaktet av selger ifra tesla som ville selge en god del demobiler. Jeg endte opp med å kjøpe en av disse demobilene og la inn depositumet som alle andre på 15k. Det skulle senere vise seg at bilen min ikke fantes noe sted i verden, og at dette var en feil i databasen til tesla. Selgeren min måtte da skaffe meg en annen bil. Jeg endte opp med å bytte farge ifra grå til perlehvit. Fordelen med den bilen jeg endte opp med å kjøpe var at jeg fikk med multicoat lakk + vinterpakke til samme prisen som den grå bilen som jeg opprinnelig hadde kjøpt. Her måtte selgeren min vistnok diskutere veldig mye fram og tilbake med HQ i amsterdam for å få dette til! Jeg er glad det ordnet seg til slutt.
Perlehvit P85, 21" grå turbine, vinterpakke, panoramatak, ultra Hi-Fi lydsystem, smart luftfæring, techpakke, sikkerhetspakke, dobbeltlader, parkeringsassistent, premium interiørbelysning, hattehylle og karbonfiber interiør.

Leif1

I siste tilfellet er det jo en fadese hos Tesla som de kjøper seg ut av med å tilby god pris på en bil, da den du skulle kjøpe ikke fantes. Skulle bare mangle at de ikke rydder opp. Ellers tror jeg muligheten for rabatt er særs liten hos disse. Lik pris for alle tror jeg de tjener på i lengden.
Konvertitt fra S til X

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA