Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Kle vegg i garasje

Startet av Siddis, mandag 24. mars 2014, klokken 19:37

« forrige - neste »

Siddis

Vi opplever at det er veldig dårlige mottakerforhold på FM radio. Gjelder det bare vår bil?
Samtidig, er det mulig å manuelt velge kanal på FM båndet?

Aage M.

Sitat fra: Siddis på fredag 14. mars 2014, klokken 19:54
Vi opplever at det er veldig dårlige mottakerforhold på FM radio. Gjelder det bare vår bil?
Samtidig, er det mulig å manuelt velge kanal på FM båndet?

Sorry, men dette er nok en svakhet med bilen. Har tatt det opp med Tesla, som bekrefter forholdet. Antenneplasseringen er ikke optimal, og muligens kan dette bedres. Personlig benytter jeg for det meste internettradioen (Tunein), selv om signalene faller ut av og til.

Høgis

Var dårlige signaler i min forrige bil BMW 6-serie, men TMS har faktisk det dårligste FM mottaket jeg har vært borte i og DAB er desverre ikke mye bedre. Det har selvfølgelig blitt bedre etter div. oppdateringer, men fremdeles så mye "knitring" at jeg ikke klarer og høre på det. Venter med lengsel på 6,0 som kommer om ............ 2 uker?
P27864 Mørk grå P85, carbon,  mell.brunt int.  22" Vossen CV4, full pakke untatt dobbeltlader.
Solgt TMS til fordel for BMW 640i Grand coupe,  byttet til en BMW M6 Grand Coupè, AC Schnitzer. Nå ble det Porsche Taycan (tidlig April 2020)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA