Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Gulvmatter & Bagasjeromsmatte

Startet av Belloq, tirsdag 11. mars 2014, klokken 22:55

« forrige - neste »

Belloq

Er det flere som sliter med at Nissan merket på ladeluken flasser? det blå belegget begynner og flasse av på min
P85 2014

Bobbulf

Sitat fra: Belloq på mandag 03. mars 2014, klokken 22:00
Er det flere som sliter med at Nissan merket på ladeluken flasser? det blå belegget begynner og flasse av på min
Her er det noen;
http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,12446.msg184208.html#msg184208
Euro-Leaf Tekna koksgrå "Metallic Slate" :) 08-2013
MB E350 CDI 4Matic AMG - 2010
Bergen

nofuelno

Er det ingen som har hatt lyst til å ta av merket å sende til forkromming ? Hadde vært stiligere enn blått vel ?
Jobber hos innovativ forhandler av elektriske ladeløsninger på Lysaker. www.nofuel.no
Jaguar iPace 2018 - Renault ZOE 2015- iMiev 2011 - Think Classic 2004 - Maranello

masae

Samme skjedde med logoen på baggasjeluka på bilen min.
Emblemet ble byttet uten spørsmål da bilen var inne på ettårsservice.
Var en kjent feil i følge teknikerne på Aasen bil på Minnesund.
BMW i3 94 Ah protonic blue levert 24.08.2016

Knotten

Sitat fra: nofuelno på tirsdag 04. mars 2014, klokken 00:32
Er det ingen som har hatt lyst til å ta av merket å sende til forkromming ? Hadde vært stiligere enn blått vel ?

Det hadde vert kult. 8)
Er det metall som kan forkrommes, tro, eller er det plast? ::)
Nissan Japan Leaf, blå, siden juli 2013, foreløpig 88000 km - dette er moro!!
UM-EVSE ladekabel uten kladd-forskjellen på 10A og 16A føles større enn ventet!

El gresstrimmer
El tannbørste..

cra

Har sett at det flasser litt, ja, men har ikke tenkt videre over det. Har blå bil, så jeg synes blått emblem passer bra. Hadde jeg hatt f.eks. rød bil ville jeg ønsket at det heller var blankt, ja.
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

reptil

Samme her, og sjekket de andre bilene i garasjen ved siden av og de fleste hadde avskalling.
Skal få nytt merke ved en anledning :)
Svart Leaf Acenta

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA