Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Egoisme som ødelegger!

Startet av i3_X5_730, tirsdag 11. februar 2014, klokken 11:51

« forrige - neste »

Jone

Klart en er stolt! As seen on BMWi på instagram:

Terondo

Legger til et til, for de som måtte være interessert i det. Laurel Grey, for de som lurer på fargen.
2014 BMW i3 - Laurel Grey / Suite
- På veien i Bergensområdet -

roso

magmin

:) Grattulerer - ikke ta den med ut
BMW i3

Klykken

Ingen klargjøring av den selv? :o Håper på S&S i nær fremtid..

Gratulerer med grom elbil!  ;D
BMW i3 fra 26.06.2014
Reservert TM3 22.03.17
Tesla Model S85D April 2015, kjøpt juli 2018
Helelektrisk bilpark <3

Sirka

"Født elektrisk" i dag, jeg også - det var vondt å la Stormtrooperen stå igjen der ute alene ...  :)
Mangeårig fornøyd medlem av Bildeleringen i Bergen - i3 fra 05.03.14 - venter på Polestar 2-levering i juli. :)

Gondron

02Henning

Sitat fra: Sirka på torsdag 06. mars 2014, klokken 00:31
- det var vondt å la Stormtrooperen stå igjen der ute alene ...  :)

Haha, først nå forstod jeg kallenavnet på i3'en din (treg? -Ja!) - genialt!

Med en noe over gjennomsnittet StarWars interessert tenåring i huset burde jeg sikkert gått for den samme fargen selv også, men jeg var for opptatt med å styre klar alle fargeløse alternativene at det ikke slo meg engang. For husfredens skyld håper jeg poden ikke ser for mange av disse i hvitt og trekker sammenligningen selv ... :-)

LMOR

Jeg og mange andre har gått for Darth Vader, det blir utrygt på veien :-)
Leter fremdeles etter ny elbil med tilhengerfeste ++
2019 i3 120Ah
2017 i3 94Ah (solgt)
2014 i3 60Ah (solgt)

02Henning

Sitat fra: LMOR på torsdag 06. mars 2014, klokken 08:42
Jeg og mange andre har gått for Darth Vader, det blir utrygt på veien :-)

Bare hold lasersverdet i sliren når du passerer en elektrisk plastikksol så skal ikke jeg klage! :-)

SE

Status: etter drøyt 2000km, fortsatt fornøyd    ;D ;D  Litt rekkeviddeangst har jeg hatt, riktignok. Men jobber med å fortrenge den. Laurel Grey, Loft innvendig.  (Håpløse matter for Norsk Vinter da...  Biltema-sett til kr. 100.-. ble redningen)

Thomas81

Herlig å se at andre også har valgt bord sløydbrettet i dashbordet :)
BMW i3 Capparis white
BMW 116d M-sport alpine white

roso

Legger ut noen flere bilder min i3 hjemme i gården.

Litt møkkete etter noen dagers pendling:

Her er den påført Prickbort avfetting.

Skummlagt med Bilt Hamber Autofoam.

Dette ble spylt av med høyttrykspyler og vasket forsiktig for hånd før tørk med mikrofiberhåndkle.

Da ble det slik:

Interiøret er av typen Loft:

Håpløst med så lyse matter på gulvet, men det ser stilig ut mens den er ren.

Thomas81

Hvordan er den å vaske? Følsom for riper? Tenker da først og fremst på det svarte, panser, tak osv.
BMW i3 Capparis white
BMW 116d M-sport alpine white

roso

Det virker som det svarte er ganske følsomt ja, så forsiktig håndvask med en myk vaskemitt eller en spesialsvamp (kast Turtle Vax og Biltemasvamepene) etter en grundig berøringsfri forvask er tingen her.

Har allerede fått en liten steinsprutskade på panseret....   :'(

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA