Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Vasking, detailing etc. av Model S

Startet av Mindgame, mandag 03. februar 2014, klokken 10:49

« forrige - neste »

slumberjack

LEste bare to første sider.

- Kjørehistorikk inkl. akkumulert kostnadsbesparelser logget for bensin-ekvivalent oppdatert for ca literpris den dagen + bompengestasjon/ferje/parkering logg (manuell tast eller automatisk) for å se hvor mye jeg reellt har spart.

Tuxedo

Sitat fra: drinden på onsdag 22. april 2015, klokken 12:51
Mener å ha lest et eller annet sted at Spotify fikk spørsmål om å lage app, men takket nei. Uvist av hvilken grunn. Ble derfor Rdio.
Tror derfor det er lite sannsynlig at det kommer en Spotify app.  Kan vi håpe på Wimp?
Wimp er blitt endel av Tidal, som er en konkurrent til Slacker i USA. 

Hvis det bare hadde vært mulig å få bedre funksjonalitet i Rdio (spillelister, hele album etc) ved å bruke ens egen konto, så hadde jeg vært fornøyd.
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

satheesh.net

Sitat fra: Tuxedo på onsdag 22. april 2015, klokken 17:59
Sitat fra: drinden på onsdag 22. april 2015, klokken 12:51
Mener å ha lest et eller annet sted at Spotify fikk spørsmål om å lage app, men takket nei. Uvist av hvilken grunn. Ble derfor Rdio.
Tror derfor det er lite sannsynlig at det kommer en Spotify app.  Kan vi håpe på Wimp?
Wimp er blitt endel av Tidal, som er en konkurrent til Slacker i USA. 

Hvis det bare hadde vært mulig å få bedre funksjonalitet i Rdio (spillelister, hele album etc) ved å bruke ens egen konto, så hadde jeg vært fornøyd.

Apropos Tidal:
Er Tidal allerede en flopp?
http://www.itavisen.no/nyheter/er-tidal-allerede-en-flopp-382760

"Tidal har nå falt ut av App Stores topp 750-liste, og den er også forholdsvis langt nede på topplista i musikksjangeren. Blant annet er rival-tjenesten Rdio syv plasser over Tidal."

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA