Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Hurtiglading av i3

Startet av Haahov, søndag 19. januar 2014, klokken 01:24

« forrige - neste »

Haahov

Lurer på om det går an å endre innstilling er på forvarming, både med og uten ladekontakten tilkoblet. Har forsøkt å trykke på knapper når forvarming pågår, men alt begynner da kun å blinke for så å gå tilbake til samme innstillinger. Er ikke ute etter å endre temperatur, men f.eks. A/C av ved forvarming via strømnettet. Finner ikke noe i bruksanvisningen om dette. Vet at jeg har klart å endre dette ved forvarming uten tilkoblet ladekabel, men aner ikke hvordan jeg fikk til dette...
E-Niro 2019: "Evion"
Euro-Leaf 2013 med 6,6 kW lader: "Selma"

Haahov

Vil fet si at ingen vet om det er mulig, eller er det rett og slett ikke mulig å endre disse innstillingene. F.eks. at avtining bakrute kommer på ved forvarming.
E-Niro 2019: "Evion"
Euro-Leaf 2013 med 6,6 kW lader: "Selma"

ctr46

Jeg har sett litt i menyen uten å finne det. Har ikke hatt noe problem med det ettersom avtining av bakruta går veldig fort...
85D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA