Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Nye stolper i Oslo m/Type2

Startet av Hysvær, fredag 20. desember 2013, klokken 11:29

« forrige - neste »

Hysvær

Er det flere som har hatt problemer med Carwings i dag? Jeg har ikke fått kontakt med "server" siden i går kveld, funka i går ettermiddag.... Gidder ikke mase på Nissan før jeg vet om det gjelder flere.
Nissan Leaf Tekna Hvit Des. 2013
Kolbotn

pottle

Hadde problemer i morges, men det funker akkurat nå.

Jeg har forsøkt å oppdatere på nettside og på mobil med suksess.
Blå Nissan Leaf Acenta 2013

Justerbar 16A/10A EVI portabel ladekabel for mer boost

www.ev-institute.no

Hysvær

Ok, da drøyer jeg det litt til.... er så kjedelig med kald bil.
Kolbotn

BE

Null problemer her, men jeg bruker bare Leaf Manager. Denne bruker ikke samme serveren som den offisielle appen.

https://play.google.com/store/apps/details?id=no.darkspawns.leafmanager

Du kan velge standardserveren i oppsettet, men det virker som om den er mer ustabil, samt at den gir deg færre valgtmuligheter. Slikt som f.eks. å sette ladetimer i appen.
Sølv Leaf. Levert av Ålgård Auto November 2011.

aljbarth

Hysvær

La inn Leaf Manager nå og den funker som bare det, Carwings egen app og hjemmeside vil fortsatt ikke oppdatere seg men ser at "sist oppdatert" endrer seg når jeg bruker Leaf Manager. Da lar jeg bare Carwings være Carwings og bruker appen istedet.....
Kolbotn

Lysholm

Jeg har prøvd å koble vår splitter nye Leaf opp på Carwings i ettermiddag/kveld, får bare "ingen tjeneste".
Hilsen Espen
Trondheim

Sort Nissan Leaf Tekna, reg 13.12.2013
Obsidian Black TMS 60D, reg xx.01.2017

Daeedor

Hvis det er noen trøst , så fungerer det ikke hos meg nå i dag tidlig heller.  så da er det vel selve Carwings tjenesten som har litt "hikke".  Det ordner seg nok utover dagen.

Lysholm

Snakket med Nissan kundeservice. Carwings er nok ikke oppe å går før iløpet av morgendagen. De har serverproblemer.
Hilsen Espen
Trondheim

BE

Serveren som Leaf Manager benytter fungerer utmerket, for de av dere som har Android-telefoner er det bare å laste ned.
Sølv Leaf. Levert av Ålgård Auto November 2011.

Lysholm

Er det noen plass man kan søke for å få oppgitt status på serveren til Carwings?

Var ute og prøvde for kort tid siden. Fortsatt "ingen tjeneste".
Hilsen Espen
Trondheim

Kvikken

Hadde vel problemer med Carwings via mobilen for et par dager siden. Men jeg opplever veldig ofte problemer med å komme inn på you+ på hjemmesidene til Nissan.

Lysholm

Kanskje vi skulle laget og "taget en post" her på forumet kun for innleggelse av status ifb med Carwings. Vi er jo mange som bruker Carwings.
Hilsen Espen
Trondheim

knutgrr

Min CarWings har kun registrert at jeg har brukt bilen 4 og 5 desember. Har hatt bilen fra 3 desember, og kjørt hver dag. Merkelig...
Leaf levert desember 2013. Stavanger/Sola.

pottle

Sitat fra: knutgrr på lørdag 14. desember 2013, klokken 12:54
Min CarWings har kun registrert at jeg har brukt bilen 4 og 5 desember. Har hatt bilen fra 3 desember, og kjørt hver dag. Merkelig...

Carwings-historikken er etter hva jeg forstår 4-6 dager på etterskudd nå. I sommer var det halvparten. Det kan være det som er feilen - men sjekk også ut om du har skrudd av carwings i oppsettet. Hvis du mener alt skal være riktig i bilen så må du ringe Nissan. Jentene som sitter der er veldig hyggelige.
Blå Nissan Leaf Acenta 2013

Justerbar 16A/10A EVI portabel ladekabel for mer boost

www.ev-institute.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA