Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Tesla skrytevideo fra Norge

Startet av rh83, torsdag 19. desember 2013, klokken 20:51

« forrige - neste »

rh83

Hei!

Har fått beskjed om at min Model S blir klar til uken, men så må jeg reise til utlandet med jobb i løpet av helgen. :-\ Blir borte en stund, og lurer derfor på om noen har tips til steder hvor man kan lagre bilen i Trondheimsområdet?
Tesla sier at de ikke har mulighet for å lagre bilen.
Vil jo veldig gjerne selv kjøre de første kilometerene i min nye bil når jeg kommer tilbake :)
P85 MC Red, Tan, Matt Abachi, 19", alt unntatt barneseter. VIN 2019*

RaBalder

Litt rimelighet må dem da kunne vise  :-\

Du kunne jo nå sitte fast for en 14.dagers periode på en oljeplattform.

Gir dem beskjed om levering med en ukes varsel? Og forventer at man slipper alle andre forpliktelser...



JWinterburn

Tesla Model S85 Perlehvit.
Alt bortsett fra barneseter
#P23507
Levering uke 4 .. Søvnløs fram til da...

Gladtrd

Hørte at Tesla i Trondheim skulle levere ut nær 100 biler FØR jul, så jeg forstår godt om de ikke har lagringsmulighet da ...
Kjør bilen til Værnes/Sandmoen og parker den der da (idiotisk forslag, men likevel)... Få de til å plugge i lading 2 dager før du kommer tilbake igjen?
Tesla Model S P85 - levert 09.09.2013 / innbytte 16.06.2017
Tesla Model X 75D - levert 16.06.2017
Tesla Model III - RN107911798

rh83

 
Sitat fra: JWinterburn på onsdag 11. desember 2013, klokken 19:33
Ja hvær sine problemer... :p

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hehe.. ja, hadde ikke budsjettert med at jeg ikke skulle være tilgjengelig når bilen først ble klar..

Sitat fra: RaBalder på onsdag 11. desember 2013, klokken 19:29
Litt rimelighet må dem da kunne vise  :-\

Du kunne jo nå sitte fast for en 14.dagers periode på en oljeplattform.

Gir dem beskjed om levering med en ukes varsel? Og forventer at man slipper alle andre forpliktelser...
Forstod det sånn at de hadde mange biler som skulle inn (og ut) i nær fremtid så det ble vanskelig.. Nå er det slik at jeg blir borte minst en måneds tid, så jeg trenger evt en annen løsning i trondheimsområdet.
I og med at jeg ikke er tilgjengelig for overleveringen heller så blir det nok min bror som må ta turen med fullmakt i hånden og evt kjøre bilen rett på hurtigruten :)
P85 MC Red, Tan, Matt Abachi, 19", alt unntatt barneseter. VIN 2019*

Tempe Dekkservice

Sitat fra: rh83 på onsdag 11. desember 2013, klokken 19:20
Hei!

Har fått beskjed om at min Model S blir klar til uken, men så må jeg reise til utlandet med jobb i løpet av helgen. :-\ Blir borte en stund, og lurer derfor på om noen har tips til steder hvor man kan lagre bilen i Trondheimsområdet?
Tesla sier at de ikke har mulighet for å lagre bilen.
Vil jo veldig gjerne selv kjøre de første kilometerene i min nye bil når jeg kommer tilbake :)

Hvis du ikke finner noen løsning så kan du parkere den bak dekksenteret vårt på Tempe, står relativt trygt der (baksiden er inne på halvlukket område), men det er utendørs såklart, og mulighet for at vi kan plugge i ledningen litt før du kommer.

gi beskjed på post@tempedekk.no eller 73951340 om du må ty til dette :)

MrDriveby

TMS P85
Multi-rød m/alt utstyr foruten alarmpakken og barneseter
21" Grå Tesla + 19" Polar gun-metall

rh83

Sitat fra: Tempe Dekkservice på onsdag 11. desember 2013, klokken 23:05
Sitat fra: rh83 på onsdag 11. desember 2013, klokken 19:20
Hei!

Har fått beskjed om at min Model S blir klar til uken, men så må jeg reise til utlandet med jobb i løpet av helgen. :-\ Blir borte en stund, og lurer derfor på om noen har tips til steder hvor man kan lagre bilen i Trondheimsområdet?
Tesla sier at de ikke har mulighet for å lagre bilen.
Vil jo veldig gjerne selv kjøre de første kilometerene i min nye bil når jeg kommer tilbake :)

Hvis du ikke finner noen løsning så kan du parkere den bak dekksenteret vårt på Tempe, står relativt trygt der (baksiden er inne på halvlukket område), men det er utendørs såklart, og mulighet for at vi kan plugge i ledningen litt før du kommer.

gi beskjed på post@tempedekk.no eller 73951340 om du må ty til dette :)

Takk for tilbudet! Det skal vurderes, kanskje du kan legge ved et godt tilbud på Vossen 20" til våren også da?  :P
P85 MC Red, Tan, Matt Abachi, 19", alt unntatt barneseter. VIN 2019*

stianrod

Herregud... Det er jo en idiotisk svær parkeringskjeller under hele Lade Arena. Tesla må da kunne være behjelpelig med å fikse en lagringsplass der. For dem blir dette en ørliten kompensasjon for en sikkert for sen levering iht bestillingen.
P3349 Model S, rød, tan, gloss, pano, alt minus barneseter til Trondheim
20. des kl. 10.00 = Julaften! ;) 
18. des EL 29597                                        10.juli "Sourcing Parts..."
16. des "henting og levering..."                    13.mai Paperwork Complete
18. nov telefonen fra DS                             09.mai Finalize
5. nov "In transit..."                                      09.april P3349/Faktura701
1.nov "In production..."                                 02.april RN927488
27.aug VIN 21249                                        01.april Verifiserer konto

Tempe Dekkservice

Sitat fra: rh83 på onsdag 11. desember 2013, klokken 23:49
Sitat fra: Tempe Dekkservice på onsdag 11. desember 2013, klokken 23:05
Sitat fra: rh83 på onsdag 11. desember 2013, klokken 19:20
Hei!

Har fått beskjed om at min Model S blir klar til uken, men så må jeg reise til utlandet med jobb i løpet av helgen. :-\ Blir borte en stund, og lurer derfor på om noen har tips til steder hvor man kan lagre bilen i Trondheimsområdet?
Tesla sier at de ikke har mulighet for å lagre bilen.
Vil jo veldig gjerne selv kjøre de første kilometerene i min nye bil når jeg kommer tilbake :)

Hvis du ikke finner noen løsning så kan du parkere den bak dekksenteret vårt på Tempe, står relativt trygt der (baksiden er inne på halvlukket område), men det er utendørs såklart, og mulighet for at vi kan plugge i ledningen litt før du kommer.

gi beskjed på post@tempedekk.no eller 73951340 om du må ty til dette :)

Takk for tilbudet! Det skal vurderes, kanskje du kan legge ved et godt tilbud på Vossen 20" til våren også da?  :P

Det kan vi ordne uansett hvor bilen står :P

rh83

Sitat fra: stianrod på torsdag 12. desember 2013, klokken 03:41
Herregud... Det er jo en idiotisk svær parkeringskjeller under hele Lade Arena. Tesla må da kunne være behjelpelig med å fikse en lagringsplass der. For dem blir dette en ørliten kompensasjon for en sikkert for sen levering iht bestillingen.

Kan nok ikke dra sen leverings-kortet, da jeg bestilte og finalized 3.aug når nettsidene lovde levering i 2013. Så der har Tesla levert :) Men ja, hadde virkelig håpet at de kunne få ordnet noe. Dette kombinert med at de ikke vil legge på Hakka 8 for meg er et lite skår i gleden merker jeg.

Sendte en mail til Lade Arena nå med spørsmål om å få reservere/leie en parkeringsplass i p-hus.

Sitat fra: Tempe Dekkservice på torsdag 12. desember 2013, klokken 07:59
Sitat fra: rh83 på onsdag 11. desember 2013, klokken 23:49
Sitat fra: Tempe Dekkservice på onsdag 11. desember 2013, klokken 23:05
Sitat fra: rh83 på onsdag 11. desember 2013, klokken 19:20
Hei!

Har fått beskjed om at min Model S blir klar til uken, men så må jeg reise til utlandet med jobb i løpet av helgen. :-\ Blir borte en stund, og lurer derfor på om noen har tips til steder hvor man kan lagre bilen i Trondheimsområdet?
Tesla sier at de ikke har mulighet for å lagre bilen.
Vil jo veldig gjerne selv kjøre de første kilometerene i min nye bil når jeg kommer tilbake :)

Hvis du ikke finner noen løsning så kan du parkere den bak dekksenteret vårt på Tempe, står relativt trygt der (baksiden er inne på halvlukket område), men det er utendørs såklart, og mulighet for at vi kan plugge i ledningen litt før du kommer.

gi beskjed på post@tempedekk.no eller 73951340 om du må ty til dette :)

Takk for tilbudet! Det skal vurderes, kanskje du kan legge ved et godt tilbud på Vossen 20" til våren også da?  :P

Det kan vi ordne uansett hvor bilen står :P

Sounds good  8)
P85 MC Red, Tan, Matt Abachi, 19", alt unntatt barneseter. VIN 2019*

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA