Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Ønsker å kjøpe 19" Tesla Felger/dekk nå før Jul!

Startet av kimlillebo, onsdag 18. desember 2013, klokken 22:32

« forrige - neste »

Bonefish

Musikk avspilling virker som før hos meg etter oppdateringen. Ikke plaget av noen av problemene over..
Bergen:

P85 Svart  #2922 Vin: 18479
Levert Bergen 2/12/13

Tuxedo

Er det flere som har problemer med at kartet ikke lenger "følger" bilen etter denne oppdateringen?
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

ebbrey

Hadde problemer med at spotify over bluetooth sluttet å skifte sanger når jeg trykket på knappene på rattet. Restart av lille så store fikset det ikke. Men så restart av store først så lille fikset det. Kanskje bare tilfeldig.
11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

Balrog

Vi fikk vår første totale freeze av systemet noen timer etter denne oppdateringen som ingen har funnet ut hva gjør av positive ting. Har de hyret inn noen fra Microsoft?
Tesla S P85 fra 270913
Japanskprodusert Nissan Leaf importert fra USA i 2013 og derfor bannlyst av Nissan Norge.
Tesla Model 3 LR AWD solgt.
Tesla Model S 75D.
Zero SR elektrisk motorsykkel.

Epleskreller

Tror jeg rett og slett står over denne. For dårlig at de ikke kan fortelle hva oppdateringen innebærer.
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

Thor2014

Sitat fra: Epleskreller på lørdag 14. desember 2013, klokken 18:10
Tror jeg rett og slett står over denne. For dårlig at de ikke kan fortelle hva oppdateringen innebærer.

Noen lager sikkert snart sin egen custom firmware/software til bilen

Muffinman

Rootet Model S er jo en interessant tanke :)

Havebigfun

Ettersom den oppdateringen kom litt uforventet kan det tenkes at den adresserer 12V problematikken i kjørende bil som noen desverre har opplevd. Dette er meget alvorlig og Tesla må være under betydelig press for å løse det. At lydanlegget fusker med siste FW er da bare en mindre kollateralskade. Ren spekulasjon fra min side- jeg installerte uten å blunke fordi jeg tror Tesla svir ikke av så mye penger i 3G- gebyrer for å sende ny FW hvis det ikke er en særdeles god grunn til det.

Patosan

Sitat fra: Muffinman på lørdag 14. desember 2013, klokken 18:18
Ville det påverkat garanti tror ni  ;)
Tanken lockar, men det blir lite annorlunda med en bil till 700k och en finns till några tusen.
Men, förr eller senare, är jag övertygad om att det kommer.
VIN 15026

LinkedIn

Muffinman

Sitat fra: Patosan på lørdag 14. desember 2013, klokken 18:36
Ville det påverkat garanti tror ni  ;)
Tanken lockar, men det blir lite annorlunda med en bil till 700k och en finns till några tusen.
Men, förr eller senare, är jag övertygad om att det kommer.
Garantien varer ikke evig. Men med alle sannsynlige issues som man vil oppleve med denne bilen de første fem årene vil man nok ha garantien intakt.

Balrog

På første ladinga etter denne oppgraderinga låste ladekabelen seg fullstendig (av med deksel på innsiden og bruke knapp). Dette har aldri skjedd før.

+ nå lyser det 12 problem og car needs service nesten hver gang jeg går inn og ut av bilen.

Jeg har BARE fått problemer og mistet funksjoner etter de to siste oppdateringene (hører ikke på radio).

Disappointed!
Tesla S P85 fra 270913
Japanskprodusert Nissan Leaf importert fra USA i 2013 og derfor bannlyst av Nissan Norge.
Tesla Model 3 LR AWD solgt.
Tesla Model S 75D.
Zero SR elektrisk motorsykkel.

janmb

Definitivt.

Er MYE software jeg kunne se for meg i en slik bil som Tesla aldri kommer til å levere gitt :D
P85+, Multilayer hvit (sort/carbon int), 21", Tech, Pano, Luft, Lyd, Lys, Park, Hattehylle

D.O

Ambient lysa lever sitt eget liv, dimmer seg selv. Skjer ikke ofte men i sammenheng med fm signal :o greier ikke fremprovosere feilen men merker det under kjøring
Nå:Model S85P , BMW M5, Fox Mustang og el sykkel
Bestilt:
Model 3 reservert
Før:
Model X-reservert (Ble dessverre kansellert til fordel for P85D)
Model P85D(solgt, ble ikke fornøyd)

Sitering av D.O sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

Øyvind.h

Sitat fra: D.O på søndag 15. desember 2013, klokken 22:59
Ambient lysa lever sitt eget liv, dimmer seg selv. Skjer ikke ofte men i sammenheng med fm signal :o greier ikke fremprovosere feilen men merker det under kjøring
Oppdaget det samme selv. Har sett at det har blinket noen ganger i dørlysene under kjøring. Merkelig at det er så vanskelig for et tech-selskap som Tesla å skrive feilfri programvare  :D
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

ebbrey

noen som  har fått .30 enda eller er .29 nyeste her?
11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA