Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ishavsveien i dag

Startet av jgg, lørdag 14. desember 2013, klokken 12:04

« forrige - neste »

Oisuri

De skylder på mangel på vinterdekk nå. Derfor bilen min står fortsatt i Drammen. Så jeg vet lite. Prøver å finne ut ting nå. Jeg krever de skal sende den til meg fraktfritt til ålesund og ta kostndene jeg har nå med bestilt reise. Så for se hva skjer. Hadde virkelig gleder meg til å få bilen i  morgen.

Om jeg forstod selger rett har den stått i Drammen siden 22.mars

1988 Range Rover, 1990 BMW E30 325ix touring, 2014 BMW i3

Klykken

Be om å få den med sommerdekk da, og få vinterdekkene tilsendt. Er vel lite snø og glattis nå for tiden.
BMW i3 fra 26.06.2014
Reservert TM3 22.03.17
Tesla Model S85D April 2015, kjøpt juli 2018
Helelektrisk bilpark <3

Oisuri

Sitat fra: Klykken på mandag 31. mars 2014, klokken 14:31
Be om å få den med sommerdekk da, og få vinterdekkene tilsendt. Er vel lite snø og glattis nå for tiden.
Ja det er det jeg også sier.

Vind

Sitat fra: Oisuri på mandag 31. mars 2014, klokken 13:53
De skylder på mangel på vinterdekk nå. Derfor bilen min står fortsatt i Drammen. Så jeg vet lite. Prøver å finne ut ting nå. Jeg krever de skal sende den til meg fraktfritt til ålesund og ta kostndene jeg har nå med bestilt reise. Så for se hva skjer. Hadde virkelig gleder meg til å få bilen i  morgen.

Om jeg forstod selger rett har den stått i Drammen siden 22.mars
Du kan få leie mine vinterdekk - om det hjelper.  Er akkurat avmontert og står i nærheten av Oslo
BMW i3 (60Ah) (EL) 16/1 2014 - Juli 2016
BMW i3 (94Ah) (EK) September 2016 - November 2019
BMW i3s (120Ah) (EB) November 2019 -
Jaguar I-Pace HSE (EV) Oktober 2018 -

Oisuri

Jeg drar til Trondheim og møter selger og får litt innføring . Så regner jeg med de sender bilen til Ålesund. Og trenger ikke vinterdekk her , det kan såklart forandre seg. Men harandre biler også :)

vind: takk for tilbudet. Men er lengernord. Og er ikke noe stess for min del.

LMOR

Jeg fikk bilen med sommerdekk (uten at noen spurte hva jeg trengte), så det er vel heller det at de vil legge vinterdekkene i bilen for å slippe å sende dem...
Leter fremdeles etter ny elbil med tilhengerfeste ++
2019 i3 120Ah
2017 i3 94Ah (solgt)
2014 i3 60Ah (solgt)

drangs

Første innlegg på forumet.

Bilen hentes 12 i morgen på Sulland i Trondheim :)
2014 BMW i3

Oisuri

Bmw viste kundesericen sin, bilen min ble hurtig sendt til Trondheim for utlevering. Etter ønske fra meg ville jeg heller at selger kom med bilen til hotellet mitt før jeg skal dra onsdag den 2. Tidlig isteden for å stresse med overlevering send i kveld.
Kjempe service av BMW og Sulland i Trondheim. Fikk bli med på gjennomgang av en annen bil mens jeg var hos Sulland i dag. Takk drangs!

daghb

Synes det er dårlig av forhandleren min å si juni for levering før jeg bestiller bilen og august når bilen er bestilt. Flere som har opplevd dette? Det var tre dager fra første kontakt til bestilling og burde ikke bety to måneders ekstra venting. Attpåtil kjørte BMW stor reklamekampanje om at de ville lever biler "tidligere enn du tror". Har ikke hatt BMW før,  men er dette typisk tysk bilarroganse?
Tesla Model S85
BMW i3
Twitter: daghb

Gondron

Dette var annonsert ja, men da har du nok ikkje bestillt raskt nok. Var ein pulje på 200 bilen den kampanjen var på.  Og etter bestilling e da jo produsent tyskland som setter levering dessverre uansett kva selger måtte si.

Skipp

Skipp

...og der var den første Solar Orange på veien i Bergen :-)

LMOR

Leter fremdeles etter ny elbil med tilhengerfeste ++
2019 i3 120Ah
2017 i3 94Ah (solgt)
2014 i3 60Ah (solgt)

Jorgensen

Sitat fra: Skipp på torsdag 03. april 2014, klokken 12:35

Gratulerer! Du kommer til å bli veldig fornøyd med denne fargen :-)
-------------------------------------------------------
Hyndai KONA Electric - aug 2018
Solar Orange BMW i3 - mars 2014

esselt

Sitat fra: Skipp på torsdag 03. april 2014, klokken 12:35

Gratulerer! Helt klart den peneste og mest interessante fargen på denne bilen.
Har fått mye oppmerksomhet de få turene jeg har hatt inn til Trondheim sentrum.
BMW i3 Solar Orange/Lodge (Mars 2014)

Melhus, Sør-Trøndelag

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA