Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ishavsveien i dag

Startet av jgg, lørdag 14. desember 2013, klokken 12:04

« forrige - neste »

LMOR

Har ikke tenkt å ta pause, bare at jeg ikke blir like "online" i helgen. Meget fornøyd så langt.

Så at de var ute å lekte med din bil i dag Rabiat22. På Bavaria var det 5-6 stk Laurus Grå i dag, inkl din og min. En har stått der i 2 uker nå. Hvem er det som ikke henter en i3 på dagen :-)
Leter fremdeles etter ny elbil med tilhengerfeste ++
2019 i3 120Ah
2017 i3 94Ah (solgt)
2014 i3 60Ah (solgt)

bromm

Sitat fra: LMOR på fredag 21. mars 2014, klokken 18:42
Endelig var den her. Blir nok "borte" en stund. For mange ting som skal testes ut.
Gratulererererererererer !!!!!!!!!! Du blir nok borte en stund, ja - jeg er litt borte enda jeg, etter over 2 uker ;) ;D

Yttertorjen

Sitat fra: LMOR på fredag 21. mars 2014, klokken 22:40
Har ikke tenkt å ta pause, bare at jeg ikke blir like "online" i helgen. Meget fornøyd så langt.

Så at de var ute å lekte med din bil i dag Rabiat22. På Bavaria var det 5-6 stk Laurus Grå i dag, inkl din og min. En har stått der i 2 uker nå. Hvem er det som ikke henter en i3 på dagen :-)

Satan. Kan det være noen som ønsker å quit contract ?  Er svært mottakelig for overtagelse, forutsatt: hvit, hk og dab !!  Henter på dagen !!

Elmo

Sitat fra: LMOR på fredag 21. mars 2014, klokken 18:42
Endelig var den her. Blir nok "borte" en stund. For mange ting som skal testes ut.

Gratulerer. På tide å oppdatere profil-info'n din da :D
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

LMOR

Profil oppdatert. Mye testing i dag, fremdeles mye igjen.

En liten oppdatering av produksjonen:

De er kommet til VZ61071 denne uken, altså ca 110 biler til 230V, Høyrekjøring på en uke.

Ser ikke ut som at mange av dem går til Norge, og stikkprøvene viste fremdeles ingen Suite.
2019 i3 120Ah
2017 i3 94Ah (solgt)
2014 i3 60Ah (solgt)

Gondron

Sitat fra: LMOR på lørdag 22. mars 2014, klokken 23:45
Profil oppdatert. Mye testing i dag, fremdeles mye igjen.

En liten oppdatering av produksjonen:

De er kommet til VZ61071 denne uken, altså ca 110 biler til 230V, Høyrekjøring på en uke.

Ser ikke ut som at mange av dem går til Norge, og stikkprøvene viste fremdeles ingen Suite.

Betyr dette produksjonen har tatt seg opp og vi kan håpe på levering før. Skulle egentli være 70 biler i uka?

LMOR

Sitat fra: Gondron på mandag 24. mars 2014, klokken 12:38
Betyr dette produksjonen har tatt seg opp og vi kan håpe på levering før. Skulle egentli være 70 biler i uka?
Tror ikke du skal vente den før, men at de kanskje holder det de lover frem til sommeren.

De produserer ca 70 biler hver dag, der mesteparten nå går til andre verdensdeler. Men kanskje blir den andelen mindre fra April, og det er derfor Norge har fått større kvoter fremover. Vi får følge med.
2019 i3 120Ah
2017 i3 94Ah (solgt)
2014 i3 60Ah (solgt)

Roman

Da var i3en endelig bestilt hos Bavaria i Kristiansand. Estimert leveringstid i slutten av Juli. Blir veldig spennende tider fremover!

esselt

Da var mitt lille lykketroll (VZ60603) utlevert fra Sulland Trondheim!
En Solar Orange med Lodge interiør er nå ute å gjør veiene utrygge.

Så er det bare å holde seg i skinnet og vente med overdreven bruk til man har rukket å behandlet den med diverse Gtechniq produkter.
BMW i3 Solar Orange/Lodge (Mars 2014)

Melhus, Sør-Trøndelag

02Henning

Stilig! Det er chassisnummeret før min - 604 - også Solar men med Loft. Jeg får ikke min på veien før i neste uke. De har det kanskje litt travlere på Bavaria på Forus?

Aberg88

Sitat fra: Roman på onsdag 26. mars 2014, klokken 12:20
Da var i3en endelig bestilt hos Bavaria i Kristiansand. Estimert leveringstid i slutten av Juli. Blir veldig spennende tider fremover!

Da er du heldig. Jeg bestillte på mandag hos Bavaria Stavanger og har fått estimert leverings tid 18. August :P
BMW i3 I03 09.2014
BMW 520DAT F11 02.2012

Obba

LMOR

2019 i3 120Ah
2017 i3 94Ah (solgt)
2014 i3 60Ah (solgt)

Bgk

Bestilte min Mandag på Bavaria Oslo, estimert levering er slutten av juli
men han ville ikke love noe

GelpMan

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA