Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ishavsveien i dag

Startet av jgg, lørdag 14. desember 2013, klokken 12:04

« forrige - neste »

JorgenM

Herlig :)

Har aldri bestilt helt ny bil selv, men rekner med det er en spesiell følelse :)
i-Pace levert 04.07.2019 - 2013 Tesla S P85 (solgt) - Nitrox EL go-cart - BMW i3 (solgt)

bromm

Sitat fra: JorgenM på tirsdag 27. oktober 2015, klokken 19:27
Herlig :)

Har aldri bestilt helt ny bil selv, men rekner med det er en spesiell følelse :)
Det er nok det nærmeste man kommer til det å være gravid (har nylig ervervet førstehåndskunnskap, siden vi venter en ny i3-passasjer om bare 6 uker)  ;D

EinarV

Sitat fra: bromm på tirsdag 27. oktober 2015, klokken 19:59
Sitat fra: JorgenM på tirsdag 27. oktober 2015, klokken 19:27
Herlig :)

Har aldri bestilt helt ny bil selv, men rekner med det er en spesiell følelse :)
Det er nok det nærmeste man kommer til det å være gravid (har nylig ervervet førstehåndskunnskap, siden vi venter en ny i3-passasjer om bare 6 uker)  ;D

Et lite tips i den sammenheng, se på Cybex Sirona, genial for i3.
Styreleder
Rogaland Elbilforening

2017 BMW i3 94Ah
2014 BMW i3 60Ah - solgt

JorgenM

Bakovervendt stol, den typen over baby-størrelse, er ikke ideell i i3 har vi funnet ut. Tok et bilde idag, ikke så enkelt å løfte en 1-åring opp i stolen her :)
i-Pace levert 04.07.2019 - 2013 Tesla S P85 (solgt) - Nitrox EL go-cart - BMW i3 (solgt)

bromm

Sitat fra: JorgenM på torsdag 29. oktober 2015, klokken 09:36
Bakovervendt stol, den typen over baby-størrelse, er ikke ideell i i3 har vi funnet ut. Tok et bilde idag, ikke så enkelt å løfte en 1-åring opp i stolen her :)
Hvilken stol er det ? (tror ikke vi velger den, når den tid kommer ;) )

JorgenM

BeSafe iZi Combi X3 isofix heter den, 0-18kg.
Men er i tvil om andre bakovervendte 0-18-stoler er noe bedre. Skulle ønske i3 hadde mulighet for flytting av baksetene i lengderetning slik vår 2-serie har. God plass i passasjersetet selv med denne bilstolen rett bak.
i-Pace levert 04.07.2019 - 2013 Tesla S P85 (solgt) - Nitrox EL go-cart - BMW i3 (solgt)

chiefoff

Da har eg fått ch nummer og selgeren sa at bilen var klar til utlevering om ca en mnd

scopas

chiefoff ringte du seller for å få ch nummer nr eller kontakter selger meg? bestilte bilen 6/10 venter i spenning
2017 Model X 75D AP2,0 bestilt 8/8-17
2017 BMW i3 bestilt
2016 BMW I3 solgt

chiefoff


scopas

2017 Model X 75D AP2,0 bestilt 8/8-17
2017 BMW i3 bestilt
2016 BMW I3 solgt

ifarta

#1090
Yess!! ;D
Da fikk vi opp at bilen som vi bestillte 3/10 ble produsert idag den 2/11.
Listen på Bimmerwork stemte med det vi hadde krysset for.
Klar for henting i starten av desember da. ⏰


Venter på BMW i3 i hvit med loft interiør.

Taffelman

Ordrebekreftelsen min sier lev uke 47, så det nærmer seg, men jeg venter fortsatt på chassisnr til tross for både mail og tlf purring   >:(

Regner med at bilen er produsert nå, så det kunne jo vært morro å sjekke den på bimmerwork.
X75D
TM3 LR AWD

Geir Bergmann

Sitat fra: Taffelman på mandag 02. november 2015, klokken 22:25
Ordrebekreftelsen min sier lev uke 47, så det nærmer seg, men jeg venter fortsatt på chassisnr til tross for både mail og tlf purring   >:(

Regner med at bilen er produsert nå, så det kunne jo vært morro å sjekke den på bimmerwork.

Sendte mail til selger i kveld, han skal gi meg tilbakemelding i morgen. Jeg har uke 46 på ordrebekreftelsen, men det kan jeg nok bare drømme om ;)
Får ihvertfall satse på at han har et chassisnr til meg også.
Vi krysser fingre!
BMW i3 fra 23.12.2015

ifarta

Fikk chassinummer VIN NR. Idag.  :)
Selger har nok chassis, til dere.
Venter på BMW i3 i hvit med loft interiør.

Geir Bergmann

Da fikk jeg VIN nr i dag!
Produksjonsdag 0001-01-01 står det :P
BMW i3 fra 23.12.2015

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA