Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Breaking: Offisiell ladeinformasjon for Norge og EU

Startet av ebbrey, lørdag 30. november 2013, klokken 13:06

« forrige - neste »

jkirkebo

Sitat fra: eadie på tirsdag 23. desember 2014, klokken 20:35
Da, amund, har du neppe kjørt med range mode på...

Kjører man med Range Mode på så bør man vel heller ikke klage så mye på lavere ytelse fra klimaanlegget? Er akkurat det samme i Japan-Leafen i eco-mode.

At man godt kunne hatt en separat innstilling for batterivarmeren er en annen sak.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Baldrian

Sitat fra: amund på tirsdag 23. desember 2014, klokken 20:12

Det er nesten så jeg lurer på om jeg skal stemme inn klimaanlegget som det beste på hele bilen, eller kanskje på andreplass etter 'kjørefølelse', om et så vidt begrep kan få førsteplassen.

Jeg er også rimlig fornøyd med klimaanlegget, men jeg får alltid 3-4 grader høyere tempratur i bilen enn det som er innstilt (står på auto).  I sommer da det var varmt, måtte jeg sette tempraturen til 18 for å få kjølt ned til 20-21 grader i bilen.  Og nå vinterstid får jeg 24-25 i bilen hvis den er stilt inn på 20 grader. (har et kalibrert termometer som jeg sammenligner med):

Klaget på dette i høst da den var inne på service, men de fant ingen feil.  Noen som forresten vet hvor tempratursensoren i bilen sitter?

Philippo10

En ting jeg er usikker på om er at ute sensoren ikke er helt i water. Utenfor til meg står det her at det er -10, i bilen står det -14. Så er usikker.
Tesla Model S Performance 85 Brun - Alt utenom barneseter og Nappaskin.
16/06-2014 - Bestilt - 01/12 Levert
VIN: 465XX - Trondheim

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA