Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Bør man vente på e-golf?

Startet av fonberg, torsdag 28. november 2013, klokken 07:24

« forrige - neste »

Muffinman

Vel, bestilte pærer jeg også. Hvis jeg slår av horelyset i kupeen som fulgte med lyspakka i tillegg veier det kanskje opp for de ekstra lysene jeg kommer til å montere i bagasjerommene  ;D

Brede

Sitat fra: Kristian O på søndag 22. desember 2013, klokken 23:04
Sitat fra: Brede på søndag 22. desember 2013, klokken 22:38
MC-rød ja.  :)

Korleis synes du fargen på bilen er på bilda sammenliga med slik den tar seg ut i dagslys?
Er det stor forskjell?

Vanskelig å beskrive fargen, men den kan virke noe dypere og mere livlig i virkeligheten enn på bildene.

Jeg har hele tiden vært veldig skeptisk på fargevalget da jeg aldri har hatt sansen for røde biler, men noe måtte jo fruen få bestemme også..
Fra det øyeblikket bilen ble avduket har jeg ikke angret ett sekund!
De to standardkommentarene jeg til stadighet får er: "FOR en bil" og "FOR en fantastisk farge"

Fruen gjorde helt rett i fargevalg! ;)

Moray

Det første virkelige "Tesla- moment" for meg var når min bedre halvdel sa i en samtale med sin søster i går:

Sitat: "Jeg bare elsker den bilen". Sitat slutt.



S85

fonberg

Tesla moment julaften: når jeg ikke fant gaven til min kjære, og til slutt fant den i frunken
-2018 i3 FC
-2017 S90D
-2012 Leaf
---
Model Y bestilt.
-TOCN-signaturmedlem.

Gusse


Gusse


Gusse

Å et skrytebilde tatt etter første avspyling, dagen etter levering :)

Leif1

Sitat fra: Gusse på mandag 30. desember 2013, klokken 18:21
Bare måtte :)

Skulle hatt en "liker knapp" til enkelte anledninger på dette forumet også.  ;D
Konvertitt fra S til X

Black Lemon

Sitat fra: Gusse på mandag 30. desember 2013, klokken 18:25
Å et skrytebilde tatt etter første avspyling, dagen etter levering :)

Rød MC er nydelig på Tesla S, men huset i bakgrunnen må males om!

Gusse

Sitat fra: Black Lemon på mandag 30. desember 2013, klokken 19:47
Sitat fra: Gusse på mandag 30. desember 2013, klokken 18:25
Å et skrytebilde tatt etter første avspyling, dagen etter levering :)

Rød MC er nydelig på Tesla S, men huset i bakgrunnen må males om!

Hehe, ja det er et kyllingfjøs der en kompis hadde en høytrykkspyler stående inn i varmen. Tror ikke at de lytter til forslaget om ny maling ;D ;D

VigdisA

Ny type Tesla-moment :-) plutselig var vi tre Teslaer rett etter hverandre på vei ut på E18. En hvit, en sølv og en perlehvit...
Tesla Model S Signature P85+ :)
Nestleder i Tesla Owners Club Norway

laumb

Vi var 3 stk i samme rundkjøring, ingen annen bil å se, sent på mandag kveld på Skedsmokorset.
Kul følelse. Aldri opplevd med andre biler, som det er solgt flere av - at man ofte ligger å kjører både 3, 4 og 5 i umiddelbar nærhet eller på rekke.

Kollega av meg traff på 4 stk på rad o godt driv sørover på E18 på tirsdag. Han fikk ikke noe mindre lyst på Tesla heller!

Herlig bil!

laumb

#denfølelsen når du setter deg i bilen og tenker; "jeg har barndomsdrømmen.". :D

(Selv om den ikke fantes når man var barn.)

Øyvind.h

#43
Sitat fra: VigdisA på onsdag 02. april 2014, klokken 22:52
Ny type Tesla-moment :-) plutselig var vi tre Teslaer rett etter hverandre på vei ut på E18. En hvit, en sølv og en perlehvit...
Ja de som kjøpte Tesla for å skille seg ut og ha "siste skrik" har gått på en blemme gitt  ;D VW Boble anno 2014.....
Men det er ganske unikt at jeg etter 7-8 måneders eierskap fortsatt kjører omveier og finner dårlige grunner til å kjøre meg en tur. Syk bil. Syk aks. Og forbruket på langtur tur/retur hytter er noen skarve tiere ;D
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

VigdisA

Nå som det er såpass mange av oss, slipper vel de fleste den nysgjerrige som før lå i blindsonen og glodde/tok bilde og som var til fare for seg selv og andre.

Ellers er det veldig hyggelig å hilse på andre teslaeiere når anledningen byr seg.
Jeg kjører gjerne en tur ekstra fortsatt, og en tur bort til selvvasken når det er fint vær er som terapi å regne
Tesla Model S Signature P85+ :)
Nestleder i Tesla Owners Club Norway

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA