Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Bør man vente på e-golf?

Startet av fonberg, torsdag 28. november 2013, klokken 07:24

« forrige - neste »

fonberg

Tar sjansen på at det er rom for en tråd hvor man kan dele ulike Tesla moments, Jeg har rukket å oppleve mange av dem; bl.a. da vi var fem i bilen på vei til håndballkamp sist lørdag, og opplevde Magnus Carlsens historiske seier fra over Anand på nettleseren på skjermen i teslaen.

Her er et annet Tesla moment, fra da vi fløy lavt over Dovrefjell, under en fantastisk fullmåne, på vei nordover sist søndag kveld. Bildet ble tatt på en liten rasteplass.
-2018 i3 FC
-2017 S90D
-2012 Leaf
---
Model Y bestilt.
-TOCN-signaturmedlem.

jsu224


Trustno1

Mitt Tesla moment begrenser seg foreløpig til dette

krister461

Sitat fra: fonberg på onsdag 20. november 2013, klokken 14:14
Her er et annet Tesla moment, fra da vi fløy lavt over Dovrefjell, under en fantastisk fullmåne, på vei nordover sist søndag kveld. Bildet ble tatt på en liten rasteplass.
Beklager OT, men hvilke felger er det og kan du legge ut et bilde av bilen i dagslys? :)

Selv er jeg i samme båt som forrige poster. ;)

Stig O

Tøfft bilde. Neste gang må du prøve med baklysene på. Det hadde vært prikken over ien.
Odda Hardanger


P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Bilder
Instagram / stigtronvold

BMW850

#5
Var på Alnabru og testa en mørkblå Performance idag. Var ikke noe nedtur for å si det sånn ;) En ganske så fantastisk opplevelse. Fikk også bekreftet at fargevalget mitt på bil, felger og interiør (Grå,grå,sort) ikke kunne vært bedre :)

At jeg nå pga prisøkningen ikke får oppgradert til P+ er også helt greit. Da behøver jeg ikke lure på det mer, og det er bare å se frem til april!

P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

fonberg

Sitat fra: krister461 på onsdag 20. november 2013, klokken 16:12
Sitat fra: fonberg på onsdag 20. november 2013, klokken 14:14
Her er et annet Tesla moment, fra da vi fløy lavt over Dovrefjell, under en fantastisk fullmåne, på vei nordover sist søndag kveld. Bildet ble tatt på en liten rasteplass.
Beklager OT, men hvilke felger er det og kan du legge ut et bilde av bilen i dagslys? :)

Selv er jeg i samme båt som forrige poster. ;)

Hei, felgene heter TSF COBRA. Dimensjon 8,5*19, ET40. Kjøpte vinterhjulpakke med R2 dekk hos Tevo dekk på Stjørdal.

Her er bilen min i dagslys:

-2018 i3 FC
-2017 S90D
-2012 Leaf
---
Model Y bestilt.
-TOCN-signaturmedlem.

Newbee

Mitt foreløpige "Tesla Moment".....ventetid!
Model S "RAVEN" PERFORMANCE LUDICROUS MODE

tstens

Hei
Etter og ha vært på Mekonomen i et forsøk på å få igang fossil pumpa i Alfa'n igjen,så kunne jeg nyte synet av disse
på superladestasjonen på Lillehammer i dag.Under en måned igjen nå ,så er det min tur  :)
Mvh
Terje
P85,White

Cowboystrekk

De 2 siste dagene har vært interessante. I forigårs hadde en idiotgolf (vanlig type), stilt seg på elbilparkeringa, fikk heldigvis plass allikevel, men smilte bredt da jeg så bota hans som lyste mot meg bak viskeren :D Akkurat på den parkeringa er det faktisk forbudt å stå med fossilbil, og det er plass til 3 Teslaer eller 10 trillinger :D

Igår kom det plutselig en sølvfarga Tesla og stilte seg bak meg, det er godt gjort i en liten by med bare 5 Teslaer (hvorav ingen er sølv) og tatt i betrakning hvor få som har sølv og hvor mange parkeringsplasser det er her hvor de kan stå gratis ;)

Det er forresten litt komisk med alle som stopper og spør, kommenterer etc, alle har til nå vært utelukkende positive! Spesielt nabokona igår lo jeg godt av da hun spurt hvor langt den kunne kjøre: "Over 30 mil." "Å, så bra!" "Er den noe rask da?" "Ja, endel raskere enn vår forrige bil (kia ceed med 1.4 bensin og 90 hk)." "Nææi, d hadde jeg ikke trodd" :D Sambo ble stoppa av en MB entusiast som åpenbart var helt vill etter Tesla, men visste lite om bilen, han hadde svært mange spørsmål, men hun visste såklart ikke om den var bakhjulsstrekk, hvor mange HK det var, hvor lang tid det tok å lade den, hva servicene kostet etc. Mannen var likevel fornøyd :)
Tesla Model S 2013 - SOLGT
Tesla Model 3 SR+ 2020 - >

Brede

Å kjøre bilen inn i garasjen og sette den på lading for aller første gang var et godt Tesla moment for meg.  :)




Gusse

Tesla moment: Barnas første prøvetur :)

nordvik

Sitat fra: Brede på lørdag 21. desember 2013, klokken 07:23
Å kjøre bilen inn i garasjen og sette den på lading for aller første gang var et godt Tesla moment for meg.  :)




Er det mc rød du har?

Sent from my GT-N7100

Stolt eier av ELektra; Sort Nissan Leaf 2012.

Brede


nordvik

Stolt eier av ELektra; Sort Nissan Leaf 2012.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA