Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Når får vi bilene våre ?

Startet av Villaterje, lørdag 23. november 2013, klokken 23:53

« forrige - neste »

Villaterje

Hei alle sammen! Fikk min første elbil i går(Leaf 2013). Forhandleren hjalp meg med registrering av Carwings på Nissan.no. Fikk den første mailen med passord osv.., men den andre mailen fra Telenor som man trenger for å installere i bilen har jeg fortsatt ikke fått. Er det vanlig at det kan ta så lang tid? Kanskje siden det er helg?
Nissan Leaf Acenta 2013

fws

 Jeg måtte gå inn i innstillingene på carwings i bilen å skrive inn brukernavn og passord for å aktivere bilen.
Nissan Leaf Acenta
Norsk
Levert oktober 2013

bjorn_2390

Sitat fra: Villaterje på lørdag 16. november 2013, klokken 20:28
Hei alle sammen! Fikk min første elbil i går(Leaf 2013). Forhandleren hjalp meg med registrering av Carwings på Nissan.no. Fikk den første mailen med passord osv.., men den andre mailen fra Telenor som man trenger for å installere i bilen har jeg fortsatt ikke fått. Er det vanlig at det kan ta så lang tid? Kanskje siden det er helg?

Telenor??
Den mailen du sikter til der, er helt ukjent for meg. Jeg også gikk først inn på innstillingene i bilen. Først etter dette, vil du kunne bruke app'en. Ellers kan jeg også fortelle deg om en app som heter Leaf link (http://www.leaflinkapp.com/). Smaken er som baken, vet du. En del foretrekker Leaf link, fordi den oppleves kjappere i vendingene. Selv veksler jeg mellom dem.

Velkommen bak rattet i elbil! Lykke til i det videre!
Blå Euro-Leaf (2012)

Villaterje

Takk for svar!! Det var forhandleren jeg kjøpte den av som sa jeg måtte vente på en bekreftelses mail fra telenor, men alt er ordnet nå:)
Nissan Leaf Acenta 2013

ChrSJ

Er dette en Europa bil? Eller en norsk bil rett fra Nissan forhandler? Er det en tidlig eier på bilen?

Villaterje

Ny norsk bil fra forhandler uten tidligere eier.
Nissan Leaf Acenta 2013

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA