Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Når får vi bilene våre ?

Startet av Madboy, mandag 04. november 2013, klokken 21:26

« forrige - neste »

mits

Hei. jeg tengte og teste de utbyttede Blokkene i min Think Classic.

hva bruker dere til motstander for og oppnå nok strømutak.

Har paralellkoblet noen gamle varmeovner pr i dag.

elektrolux

Du kan teste med f.eks en rull med 6mm2 kobberkabel, eller et langt stykke flatt stål, men jeg anbefaler å ikke gjøre noe som helst, og heller la meg ta en test som gir deg en flott graf og helseattest for kun kr 100 + moms / blokk. Vi bruker west mountain utladeutstyr.

Dette forutsetter at blokkene ikke er testet på før, da det viktigste parameteret på testen er sammenligningen mot de andre blokkene fra samme batteri.

Legg også merke til at selv om blokkene tester OK i dag, kan de ryke dagen etter, noe som betyr at slike tester har begrenset nytteverdi. Når du monterer RoboMeteret vil hver kjøretur være en batteritest, så kanskje best å vente på det.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA