Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Nye regler for Soneparkering er tredd i kraft! Pass på.

Startet av Bly, torsdag 15. mars 2012, klokken 20:59

« forrige - neste »

Lars J

Heilt enig i dei siste par kommentarane.

Saken er den at eg jobbar i eit oljeselskap i Stavanger. Kanskje kan enkelte som jobbar her føla det illojalt å kjøra elbil når ein jobbar i oljeselskapet (?).
Eg har i allefall fleire gongar fått spørsmål frå kollegaer (og andre) når dei oppdagar at eg kjører elbil; "Jammen jobbar ikkje du i eit oljeselskap?"

Den verkelege "årsaken/problemet" til at så få kjøper elbil her, trur eg er at mange tjener så godt at dei klarar seg godt utan elbil. Dei har fint råd til eit par fossil-bilar.
Når dei så har gjort det valget, så blir dei også lett imot elbil-godene som me elbil-eigarar har, fordi dette då blir goder som dei ikkje får nytte av sjølve.

Med uttrykket "bil er bil" meinte eg å få fram at desse kollegaene altså meiner at elbilen difor ikkje skal særbehandlast, men skal beskattast og behandlast som andre bilar.
(edit) Dette er det svært mange andre som også meiner. Difor er det viktig at me ikkje tøyer grenser, provoserer på andre måtar, tar hensyn til den virkelige kollektivtrafikken når me brukar kollektivfeltet (ref diskusjon i annan tråd på forumet), etc. Dette for at motstanden mot oss og godene våre ikkje skal bli endå større.
På den måten får me kanskje behalda godene litt lengre (?)
Sandnes, Think Classic og TMS

sven erik

Dette er vel ikke i det daglige når en allerede har ca 28mil men mer om han skulle. Bli med meg til Spania og kjøre 80 til 90 mil per dag   Er vel noen som prøver å slå rekorden min til Spania på 11 dager med elbil

tomrh

Sitat fra: sven erik på tirsdag 23. april 2013, klokken 03:59
Bli med meg til Spania og kjøre 80 til 90 mil per dag
Litt off-topic, men nysgjerrig på hvordan du klarer 80-90 mil pr. dag med en i-MiEV?
Stjørdal
2019 Nissan e-NV200, 20.000 km
2012 Nissan Leaf (kjøpt -14), 180.000 km  
2012 Mitsubishi i-MiEV, 170.000 km

elektrolux

150 km rekkevidde, og 150 km/t lading gir snittfart på 50 km/t x 24 t = 1200 km/døgn.

Her er det til og med rom for litt søvn. ;)
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

sven erik

en greier et stort gjenomsnitt  da det er hurtigladre i Danmark  å tyskland  så er du litt lenger ned  per døyn  lenger ned  men   en hadde et gjennomsnitt  totalt på 39 mil per døyn  med i-mieven   men mener skal andre ville kjøre ned vil de ha lenger rekkevidde  så de kan kjøre fortere ned    ja vi kjørte det på 11 døyn  uten følge bil




© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA