Hovedmeny

Justerte priser - ned 26K?

Startet av kirky, tirsdag 21. mai 2019, klokken 11:06

« forrige - neste »

JPM

Ang fjæringsdiskusjonen, så har jeg kjørt Tesla med og uten luft, samt iPace med og uten luft. Størst forskjell var det på Tesla. Model 3 uten luft, var temmelig stiv. iPace kunne jeg godt ha kjøpt uten luftfjæring, da forskjellen ikke var all verden. Vanskelig å videreselge uten luft tror jeg, da "alle" selges med.

Motorwatt

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Klykken

BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

JPM

Ser det trengs en presisering: kjørte tms med luft.

Amoss

Sitat fra: Klykken på mandag 27. mai 2019, klokken 09:56
nei.

Korrigering/presisering: I alle fall ikke enda.



Sitat fra: JPM på mandag 27. mai 2019, klokken 10:43
Ser det trengs en presisering: kjørte tms med luft.

Men nå er vel TMS og TM3 to vidt forskjellige biler, så ville vel ikke sammenlignet TMS med luft direkte med TM3 uten? I alle fall ikke TM3P.  Og i alle fall ikke vs. iPace med og uten... Har sett andre som har sammenlignet TMS med og uten luft, og der har "dommen" vært svært varierende fra relativ liten til stor forskjell.
Model S 85D


RonnyØ2

Siden alle tråder handler om alt her, så skriver jeg her. Ifm prisnedgangen så har jeg noen spørsmål som jeg har prøvd å rette til Tesla siste dagene. Det er komplett umulig å få kontakt jo?? Har ringt flere ganger, sendt Mail, sendt via kontaktskjema o.l. 0 svar! Har dessverre ikke hatt mulighet til å svinge innom servicesenteret, men ser ut som det er eneste muligheten for å få kontakt.

jazzwheel

Sitat fra: RonnyØ2 på mandag 27. mai 2019, klokken 20:06
Siden alle tråder handler om alt her, så skriver jeg her. Ifm prisnedgangen så har jeg noen spørsmål som jeg har prøvd å rette til Tesla siste dagene. Det er komplett umulig å få kontakt jo?? Har ringt flere ganger, sendt Mail, sendt via kontaktskjema o.l. 0 svar! Har dessverre ikke hatt mulighet til å svinge innom servicesenteret, men ser ut som det er eneste muligheten for å få kontakt.
Opplever det samme, har forsøkt flere ganger å ring salg (ref tråd under Tesla -> Bestilling og levering) uten å komme gjennom.

Sense

Rett spørsmålene til forumet. De kan alt !

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA